nou, als je hier nog een wash overheen doet, zodat je ook de planken nog wat beter ziet, dan lijkt het al weer heel wat!
ik vindt overigens je basiskleur geel wat afwijkend van wat er tegenwoordig te zien is, 't is naar mijn idee iets te geel, 't had wat valer mogen zijn, maar das achteraf gel*l, en ik denk dat je dat je het nog wel voor elkaar krijgt om dat met een paar filters in grijs, en daarna wat stof nog heel wat op te lichten.
ik zie trouwens dat je pinwashes hebt gebruikt, maar die zouden na de 1e keer ook nog geblend moeten worden (hoewel, wat heeft moeten in deze zin voor betekenis?), om het vlekkerige effect wat je nu best sterk ziet af te zwakken.
ik zie ook op het platliggende zijpaneel een paar witte "vegen", misschien van het drybrushen oid, maar dat zou een aandachtspuntje kunnen zijn (met een wash oid verdwijnt het weer voor een heel deel, maar het ZOU kunnen dat je het blijft zien, en dat zou zonde zijn!)
wat staat er eigenlijk aan gereedschap in een duitse toolbox? verder een leuk voertuig aan het worden, ik heb de nieuwe van tamiya besteld, eens kijken of ik daar ook iets leuks van kan maken!
Timo