Af! Steyr Tractor NR-227

Dit model is af!
ik vind het al een tof model, maar wat je er allemaal mee doet is nog toffer. Prachtig diodorama, maar ook erg mooi verfwerk, Vind de kleuren ook supergoed geslaagd. Succes met de volgende stappen, maar volgens mij is het al aardig aan het opschieten...

Thanks.

Inmiddels weer wat stapjes gemaakt.
De onderzijde verweerd met diverse kleuren pigment en gefixeerd met binder.
Hierna de wielen geplaatst, deze waren al gespoten ligt bewerkt met pigment poeders.

49-standard-4cl7ql.jpg

50-standard-ugocb5.jpg

51-standard-ao333v.jpg

Hierna die vervelende tracks er maar eens bij genomen. Had ze al in de basiskleuren gezet.
Daarna de eerste gemonteerd en dat viel niet mee om deze stugge rupsbanden in de juiste vorm te krijgen en te houden.
Heb wel gelezen dat het een mogelijkheid is om ze met een föhn te verwarmen om ze zo beter te kunnen plaatsen.
Nog niet geprobeerd maar vond nog een oude track uit de spare-box, eens kijken of dit werkt.

52-standard-5h7wyy.jpg

De afwerking komt later, eerst de andere kant maar eens doen.

De andere kant zit er ook op.
Hierdoor staat hij er dus stil en verlaten bij...
Na plaatsing op de ondergrond blijkt dit wel heel vol te zijn geworden. Had iets groter gemogen.
De boom neemt veel zicht weg achter de Steyr Tractor en heb die verwijderd.

Met boom,
54-high-q99xoe.jpg

Zonder boom,
59-high-xykqhr.jpg

De andere kant.

Met boom,
55-high-wvi2we.jpg

Zonder boom,
60-high-fgl8h6.jpg

We laten het zo en ga verder met de afwerking met alles wat er in, om en aan komt.

Is de RSO dus groter dan gedacht 😉. Voordeel: neemt lekker weinig ruimte in. En de RSO is er niet minder mooi om. Met het oog op het laatste zou ik de boom weglaten.

Groeten, Jan

Smakelijk tafereeltje Peet 👍

Van mij mag de boom zeker blijven (herplant worden).... kun je voor het verlaten effect ook mooi wat blaadjes op het voertuig leggen.
Er is al niet veel wild groen, ik volg wat Maarten zei.

Thanks Peet.

Nog even een kleine up-date voor de vakantie.

Hierbij dus de boom, iets verbouwd dat hij wat hoger komt te staan, om zo wat meer ruimte te geven aan de Steyr Tractor.
Het ondergrondje blijft zo voor nu, ga hem niet groter maken, denk niet dat ik dat dan nog haal binnen de tijd.

63-high-gh6w3h.jpg

61-high-t3jgr1.jpg

62-high-o0cw7v.jpg

Begonnen met wat stowage te maken voor in de bak.
Kleine selectie gemaakt wat er zo in komt.
Het staat inmiddels in de primer.
Nog leuke ideeën?

64-high-rj8urt.jpg

Peter.

Ook deze is erg geslaagd, als je het mij vraagt 🙂

Hij is mooi geworden Peter 👍🏻
Het wachten is nu op iemand die m wat liefde geeft, zodat hij weer kan rijden.

Erg gaaf, en leuk met die boom eroverheen 👍

Terug
Bovenaan