staghounds & Crusader MKI AA update 040508

Tom de Kruijff

Lid van de TWENOT
Interesses
veel te veel
maar nu,LCA ,Daimler ,Leyland retriever .
Schalen
  1. 1:9
  2. 1:16
  3. 1:35
Ik ben er mee klaar (denk ik)
En nu maar wachten op de stag AA dan is dit rijtje voor mij compleet ,de mk2 is niet zo heel afwijkend v/d mk1 dus die "vergeet" ik maar.

DSCF0783_(Medium).JPG
DSCF0784_(Medium).JPG

DSCF0785_(Medium).JPG
DSCF0786_(Medium).JPG
DSCF0787_(Medium).JPG
DSCF0788_(Medium).JPG
DSCF0789_(Medium).JPG
DSCF0790_(Medium).JPG
DSCF0792_(Medium).JPG
DSCF0793_(Medium).JPG

De antennes zijn geplaatst en de achtergrond is aangepast,hopelijk kan het jullie goedkeuring nu wel wegdragen 🙂
Op de military modelling site kunnen de foto's kwa grootte als de laatste worden bekeken.

cheers, Tom

Hey Tom die zien er leuk uit maar met alle respect op deze manier naar een model kijken is haast niet te doen...een neutrale achtergrond is hier toch wel aangewezen, ik zie vanalles wat ik eigenlijk niet wil zien...

cheers
Dom

Ziet er mooi uit Tom. Een witte achtergrond zou inderdaad wat prettiger zijn om naar te kijken.

Wat wordt je volgende project?

Maarten

ja, vet, maar een neutraal achtergrondje zou deze goed doen schat ik!

Timo

Dank voor de lovende woorden,en ik zal als het wat minder weer is nog een paar foto's maken met een egale achtergrond.Het was nu gewoon lekker lui in de zon wat foto's maken.Maar het resultaat kan inderdaad beter.

cheers, Tom

Een wit kleedje / papier en je bent klaar. Zonlicht is de beste manier om je kleuren vast te leggen.

Maarten

ik zal mijn best doen.
Volgende project mag ik hier niet over praten,is onder andere gebruikt als een artillerie verkenner.En een M5 in gemenebest uitvoering.Misschien Pools om bij de crusader mkIII AA te zetten.En dan heb ik nog een M31 recovery die half af is. En een Bedford voor een getrokken Bofors.Stonden een paar mooie foto's op missing link een tijdje terug.Heb al een metal cab ervoor.
Dus voorlopig kan ik nog vooruit.

cheers, Tom

Hey,

Prachtig die detailering van dat Bofors kanon, hoop dat ik mijn AA-kanonnen ook zo mooi kan krijgen.
Toch nog even over dat zeiltje het spatbord van de Scoutcar: hoort deze zo te glimmen?

Veel succes met je andere voertuigen!

Groet,

Anne de Jong
(bekend van tv.....ownee van Lancier 😀)

Anne ,

Ik neem aan dat je de 2de foto bedoelt.Het lijkt dat het glimt maar zijn stof plekken die vrij licht zijn.Ik zal proberen als ik nieuwe foto's maak het wat beter in beeld te brengen.

cheers, Tom

Terug
Bovenaan