Staghound

Op een grondplaatje na is deze gereed, simpel uit de doos gebouwd en alleen een setje bepakking (beetje over de top) van Black Dogz toegevoegd.

DSC_6976.JPG

DSC_6978.JPG

DSC_6979.JPG

DSC_6980.JPG

DSC_6981.JPG

DSC_6982.JPG

DSC_6987.JPG

Ronald

Hoi Ronald

Lekker droog stoffig en toffe touch die bepakking, al lijkt die ietsjes te glimmen?

Cheers, Anne

Inderdaad Anne het glimt iets maar ik krijg het niet weg ondanks dat ik de bepakking nog met Mat vernis van Vallejo had behandeld 🙁
Maar hij komt nog op een grondplaatje en misschien loop ik nog een echt goede mat vernis tegen het lijf om het probleempje op te lossen.

Gr, Ronald

He Ronald,

Een mooie, hier zeldzame bak gemaakt :!: Je weathering vindt ik subtiel gedaan. Ik had zelf meer aandacht gegeven aan de stowagetouwen en -riemen. Op je foto's lijkt het alsof je de verf-weathering-stap geheel hebt overgeslagen, maar dit is natuurlijk een persoonlijk ding. In dit onderdeel kun je erg veel leven geven aan het statische model. Ik had gezien de hoeveelheid stowage wat meer kleurverschil gebruikt, neigend naar meer oker en evt. Beute. (groengrijze tarp is leuk als detail) De verdikte punt van de .30 had ik voor 't oog weggelaten.

groet Frank

@ Maarten, het is de Bronco versie, mooi van detail maar wel een beetje te veel van het goede wat het aantal onderdelen betreft dus een beetje overkill 😉

@ Frank er zit wel variatie in de bepakking omdat ik bijna elk stuk bepakking een subtiele filter heb gegeven met diversen kleuren maar voor de foto`s te subtiel dus 😕 maar je heb wel gelijk dat zeker de basis kleur al wat meer kleurverschillen hadden mogen hebben.
Wat een eventueel stuk Duits bepakking betreft....................................... daar had ik niet eens aan gedacht Frank 🙂

Ronald

Mooie blubber en opgedroogde stofeffecten. Vooral die onderkant, binnenkant van het voorspatbord en de kist aan de zijkant vind ik heel realistisch gedaan.
Fraai stukkie Staghound...ben benieuwd naar je ondergrond...met zulke blubber op je voertuig moet het wel een gaaf blubberig ondergrondje worden...hoewel de blubber al niet meer in het bandenprofiel zit dus ach...leuk straatje kan ook nog...
Veel plezier

Martin bedankt, Ik kan gelukkig nog alle kanten op met het model als hij op zijn grondplaatje/sokkel staat dus er kan nog modder in het profiel komen, kan ook nog een weggetje maken met een verdwaalde plas water dan krijg je ook weer van die natte plekken in de oude opgedroogde modder.
Dus er zijn nog een paar opties gelukkig 😉

Mooi gedaan en goed geweatherd, het is de moeite waard om met zoveel bepakking sommige dingen individueel aan te pakken, alleen een ding, ik heb hem van alle kanten bekeken, kan de haak niet vinden....??? 😛

Cheers Rick

Terug
Bovenaan