sSSPzAbt 102 Tiger 1 Normandie

hoi Erik,

het eindresultaat van je tiger ziet er goed uit! het idee van de sokkel en positie van de tiger vind ik origineel en mooi gedaan!

Nu de snel naar de volgende! 😉

Groet,

Roger

Hi Erik,

Hij ziet er vet uit, inderdaad veel variatie zowel qua kleur als compositie, mooi meesterwerk! Zo te zien heb je de Zimmerit met de vlooienkam methode gedaan met acryl plamuur of niet? Verder de vraag hoe je deze aparte camouflage hebt gemaakt: maskeren van de gele lijnen? Ik zie een klein verbeterpuntje, voor zover ik het goed kan zien: het uiteinde van de stok die deel uitmaakt van de schoonmaakstok loop lijkt nu dezelfde kleur van het hout te hebben. Deze moet messing/metaalkleur hebben. Lijkt me niet al te spannend qua aanpassing 🤣

Mvg,

Vincent

Thx Heren!

@Vincent; Zimmerit op de toren met MS en een schroevendraaiertje (lekker ouderwets... 🤣 ) en op de hull met hout plamuur en een babyzaagje (ook ouderwets... 🤣 )
De loopreinigings-stokken uiteinden ( 😕: :!: ) zijn allemaal voorzien van messing (zie ook ander uiteind 😉 ), waarom dit er op de foto anders uitziet 😕: :!: 😕
Vwb het camogebeuren, hiet een paar plaatjes van voor, tijdens en na het chippen tussen de verschillende lagen door...

'Worstjes' uhu tack, en kleurtjes opvullen met de airbrush.

Yep, hier en daar wat overspray, zie je nix meer van...

Gr Erik

Hi Erik,

Ok bedankt voor de toelichting! Het is met die UHA tack inderdaad een stuk eenvoudiger dan afplakken met tape 🤣 Helder van die uiteinden. De kleuren liggen ook dicht bij elkaar, dus foto bedriegt. Zo te zien is hout plamuur verwant of identiek aan acryl plamuur, althans ziet er wel zo uit.

Mvg,

Vincent

He Erik, prachtig werkstuk 😱 heel mooi schilderwerk !

groet 😉

ErikGideonse zei:
Thx Peter,

(beter laat .... 🤣 🤣 🤣 )
Yup, ben de achterstallige post aan het inhalen 🤣

Terug
Bovenaan