Spanwielen Leopard 2A6

Hallo,

Wie van jullie kan mij vertellen of de spanwielen van de echte 2A6 voorzien zijn van rubber of niet.
In de Tamiya kit worden ze niet voorzien van rubber, terwijl de loopwielen wel gerubberd worden.
Wie weet hoe dit zit.

Mvg,

Henk.

Henk Voorma zei:
Hallo,

Wie van jullie kan mij vertellen of de spanwielen van de echte 2A6 voorzien zijn van rubber of niet.
In de Tamiya kit worden ze niet voorzien van rubber, terwijl de loopwielen wel gerubberd worden.

Hallo Henk,

ik heb even in de Tamiya bouwhandleiding bekeken van een Leo 2A6 schaal 1:35 en hier moeten de rubbers van de spanwielen inderdaad zwart geverfd worden,
tevens heb ik het boek van Concord opengeslagen en na veel zoeken één duidelijke foto gevonden waar de spanwiel een rubberen band heeft.

Dennis

Bild_038.jpg

Hier is het goed te zien, loopwiel en spanwiel met rubber.

Groeten Niek

re.

Bedankt jongens,

Ik weet het nu van de 1/1 Leo.
Maar ik heb echter geen flauw idee waarom ze in de kit niet voorzien zijn van rubber.
Ik heb gehoord dat de voorganger van de Tamiya 1/16 Leo2A6 wel gerubberde spanwielen had.

Henk

spanwielen en tracks

Henk,

Heb jij niet bij Afv geinformeerd of ze metalen spanwielen kunnen maken ?
Ik ben erg benieuwd wat zoiets ongeveer kost, ik heb ook interesse omdat de plastic wielen volgens mij snel zullen slijten, helemaal als er metalen tracks gebruikt gaan worden.

Maik, die hoopt dat er voor deze leopard een conversie naar de nederlanse versie op de markt komt. 🙂

"Gunner",
hier gebruiken we allemaal onze eigen, volledige naam.
Stuur mij die svp, dan verander ik je account wel even

ROb

Terug
Bovenaan