Somua S35

Benjamin de Groot

Lid van de TWENOT
dit is inmiddels ook under construction: de heller Somua S35: Hier moeten ze echt eens een nieuw getoolde kit van uitbrengen bij Tamiya of Dragon. Hoop WIP, hoop dat bijgeschaafd moet worden en een hoop frustraties. Idee is om zo veel mogelijk te scratchen en alleen friuls te kopen voor de kit. Over de setting ben ik nog niet helemaal uit: ofwel eentje in Tunis (als dat idd mogelijk was) ofwel eentje die als beutepanzer (franse camo en markings maar handgeschilderde balkenkreuze) door een bakkerij is gereden. Enfin, hier de foto's van hoe het ervoor staat.

AUT_8353_edit.jpg

AUT_8356_edit.jpg

Kritiek svp... 😉

Leuk, nog een S35. Hopelijk weet je waar je aan begonnen bent 😉 Kan er verder nog niet zoveel van zeggen. Succes met scratchen. En als het even kan zou ik de koepel en cupola vervangen. Dat zijn de allerslechtste onderdelen uit de kit, dus het is zonde van je andere update werk....

ja die koepel is idd een piece of junk...tenzij ik een char koepel kan vinden houd ik em. Heb niet veel anders en om 50 euro uit te geven enkel voor de koepel, dat vind ik wat overdreven.

Probeer ML "fleamarket" eens. Daar heb ik mijn koepel ook vandaan en ik had nog een ander aanbod dat ik niet nodig had. Misschien kan je die reactie nog terug vinden.

Ennuh, die Char (German version) heb ik voor €30 uit het verre oosten laten komen, daar ga ik geen €59 voor betalen 😕 Mijn eerste Char kwam trouwens wel gewoon uit een Nederlandse winkel, want je moet je plaatselijke hobbyboer ook ondersteunen 😉

Terug
Bovenaan