Sniperfoto's gezocht

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Schalen
  1. Waar ik maar zin in heb
  2. 1:35
  3. 1:72
  4. 1:144
Wie kan me helpen aan foto's van (moderne Nederlandse) snipers?
Of een website met foto's, vooral foto's van gecamofleerde scherpschutters 😉
Bedankt alvast 😀
Jan 😀

Nederlandse sniper op oefening op de Luneburger Hei, Duitsland:

Shrubs%20and%20forest%20at%20edge%20of%20western%20outcrop_N%20Windsor%20Rocks_reduced_Mar04.JPG

Ik had al eens een diorama " SAS in Irak" gemaakt weet je nog???
🙂
Rob

Het zal wel iets te maken hebben, met het feit dat iemand ze met de camera kan snappen, dat dan met een ander apparaat (dat ze vaak beroepsmatig bij zich hebben) ook kan.

Het ontzettend lullige is dat ik 3 foto's HAD van een NL sluipschutter (Sniper klinkt me te Rambo) van een vriend van me die 4 maanden in Irak heeft gezeten.
De serie laat hem zien, in woestijn camo naast een bosje, in een bosje en vrijwel onzichtbaar..........
Maar de CD waarop deze foto's met noog eens 250 andere foto's van voertuigen en mensen in Irak is helaas niet meer.
Na 1785 pogingen om dat pokkeding te starten heb ik hem opgevouwen en weggemieterd.
Ik regel wel een nieuwe CD, maar dat gaat wel effe duren want vriendje is net vertrokken voor 6 maanden Afganistan....

Het gaat om foto's om een fotocollage te maken voor een kennis (mbv photoshop) ik was al aan het goooglen maar kon ook al (bijna) niks vinden 😕
Ik kan hem zelf niet om foto's vragen, ivm het verassingselement 😉
Ik heb nog een week of 2 de tijd, dus we zoeken verder.....
Jan 😀

pascal bastiaens zei:
Nou, die is goed gecamoufleerd... 🙂
Ik herinner me een verhaal van een Engelse kennis, die eens vertelde dat op oefening een maat van hem tegen een bosje wilde gaan pissen, en het bosje zich verplaatste. Omdat de maat niet meer zo wakker was zette hij er een paar stappen achteraan, waarna het bosje zei "Als je op me pist, vermoord ik je" … 🙂

Jan, hier paar foto's van de KCT schutter lange afstanden.

KCT_1.jpg

KCT bij het Laakkwartier
KCT%20Snipers.jpg

En hier ook nog ff kijken (kan niet direct linken naar het plaatje)
http://www.dutchdefencepress.com/photo_pages/lowlands.htm

en ook nog ff hier
http://members.home.nl/theonaus/KCT12g.html

Grtz,
Niek

Terug
Bovenaan