SMC 2009

Oscar Becker

Lid van de TWENOT
Interesses
WW2
Schalen
  1. 1:35
Dat was een lange dag! Om 9 uur vertrokken om om 10 uur in Eindhoven te zijn. Helaas, de A2 afgesloten tussen Utrecht en Den Bosch. Kostte dus 3 kwartier extra. Maar mocht de pret niet drukken. Bij de laatste handelaar in de verste hoek de enige Sturer Emil gekocht die ik ben tegen gekomen. Die had ik nodig omdat ik een tijdje geleden Friuls hiervoor gekocht had. (thuis gekomen bleek ik voor de Friuls een Dicker Max te hebben op zolder 🙂 ) Ook nog even het orgel van Benjamin gekocht, evenals een tweetal boeken, pigmentsetjes en nog wat kleine dingetjes. Daarna met het fototoestel aan de slag. Zie hier wat voorbeeldjes van het resultaat:

SMC2009003.jpg

SMC2009010.jpg

SMC2009027.jpg

SMC2009032.jpg

SMC2009039.jpg

SMC2009047.jpg

SMC2009054.jpg

SMC2009055.jpg

SMC2009056.jpg

SMC2009060.jpg

SMC2009075.jpg

SMC2009077.jpg

SMC2009084.jpg

SMC2009086.jpg

SMC2009088.jpg

SMC2009089.jpg

SMC2009103.jpg

SMC2009108.jpg

SMC2009121.jpg

SMC2009128.jpg

SMC2009135.jpg

SMC2009138.jpg

SMC2009158.jpg

SMC2009159.jpg

Voor diegene die er geen genoeg van kunnen krijgen:

http://s623.photobucket.com/albums/tt311/oscarb1969/

Organisatie bedankt!

Groet
Oscar

Hoi Oscar,

Zeer goede impressie, mijn dank daarvoor 😀 😀 .

Nu is het net als of niet de oppas van de kids had, maar daar bij was.

groetjes steven

Eric Stabler zei:
het valt me steeds weer op hoeveel Duits er gebouwd wordt.

Meer een cafe-topic dat al vele keren besproken is, en wat laatst ook in Engeland bij vliegtuigbouwers tot grote beroering leidde (waarom meer Luftwaffe dan RAF in de winkels).

Aaaah... The German Mystique...
Zie ook eens deze pagina waar allerlei mythes 'onderuit' gehaald worden.
http://www.usarmymodels.com/ARTICLES/whymodelthegoodguys.html
Ja, de 'good guys' hadden ook veel varieteit, ook in kleuren, etc etc. De mystiek van de verliezer? Darth Vader/stormtroopers imponerender dan een Jedi vechter?

Bezie ook het foto-forum alhier. Meest is Duitsch WWII, en heus niet omdat er meer kits van zijn. Vele redenen... en een oeverloze discussie. Nu maar weer verder plakken aan mijn PzKpfw IV beobachtung, PzKpfw I sturmpanzer, Demag met 50mm pak, Kettengrad en een Char 1B (jawel) met 'overgevende' tankers 8)

Eric

BRAAK

EricReits zei:
Eric Stabler zei:
het valt me steeds weer op hoeveel Duits er gebouwd wordt.

Nu maar weer verder plakken aan mijn PzKpfw IV beobachtung, PzKpfw I sturmpanzer, Demag met 50mm pak, Kettengrad en een Char 1B (jawel) met 'overgevende' tankers 8)

Eric

óvergeven'? ....omdat ze kotsmisselijk zijn geworden bij het aanschouwen van zoveel Germaans spul??? 😉

Martin, Eric verwijst hiermee denk ik naar een andere post. Maar misschien had je dat zelf al lang begrepen. 😉

Om nog iets nuttigs in deze post te vermelden, zeker voor de mensen die er niet bij waren, een paar van de prijswinnaars.

publieksprijs:
SMC2009003.jpg

en de zeer verdiende Best-of-Show:
SMC2009135.jpg

En nu maar hopen dat ik het goed heb onthouden 🙂

Niels Henkemans zei:
Martin, Eric verwijst hiermee denk ik naar een andere post. Maar misschien had je dat zelf al lang begrepen. 😉

😳 Nee Niels, ik dacht ff bijdehand te doen en had die andere post nog totaal niet gezien...zat zeker vallejo in mijn ogen of een veel te prijzig moskituitlaatje van een panther... 😉

Bedankt voor de complimenten. IK ben het helemaal eens met de genoemde prijzen, deze modellen waren enerzijds super mooi gemaakt of een heel doordacht ontwerp. De zwevende tank.

Groet
Oscar

Maar wordt die tank nou echt aan z´n spatbordjes opgehezen?

Oscar Becker zei:
Bedankt voor de complimenten. IK ben het helemaal eens met de genoemde prijzen, deze modellen waren enerzijds super mooi gemaakt of een heel doordacht ontwerp. De zwevende tank.

Groet
Oscar

Maar wordt die tank nou echt aan z´n spatbordjes opgehezen?

Nope, er zit een staafje net onder de fender, deze is verbonden met het schip.

Terug
Bovenaan