- Schalen
- Echte voertuigen
- 1:35
- Nu bezig met
- Goeie vraag..... volgende vraag..
Tja mensen,
daar zit ik dan......
3 volle weken in 't Skandinavische Zweden...
't Is hier nu -8 en wit....
Om toch niet al te verveeld danwel vervelend te worden, heb ik een knutseltje meegenomen.
't Is een ouwe Tamiya 250/3, waarvan ik een 250/6 munitiewagen ga maken.
Thuis werd al gepland wat ik nodig ga hebben en dat ging mee in een zakkie. De lijm, verf en gereedschappen bleven wel thuis, want daar worden ze nerveus van op 't vliegveld.
Heb ik dus maar hier besteld. Alleen de lijm is er nog niet. Die zijn ze vergeten.....
Dit ging mee:
En zo ziet 't er nu uit.....
Gedaan tot dusver:
Veel "details" verwijderd, zoals de aangegoten delen op het spatbord en het interieur. Veel onderdelen dunner geschuurd, zoals achterdeur en de motorkapdeksels en een begin gemaakt met de munitierekken.
Eerst passend maken met kartonnen mallen en dan maken uit plastic.
De getallen geven aan hoeveel containers er per laag moeten komen, zodat het geheel beter op maat gemaakt kan worden.
Hej da och vi ses!!
daar zit ik dan......
3 volle weken in 't Skandinavische Zweden...
't Is hier nu -8 en wit....
Om toch niet al te verveeld danwel vervelend te worden, heb ik een knutseltje meegenomen.
't Is een ouwe Tamiya 250/3, waarvan ik een 250/6 munitiewagen ga maken.
Thuis werd al gepland wat ik nodig ga hebben en dat ging mee in een zakkie. De lijm, verf en gereedschappen bleven wel thuis, want daar worden ze nerveus van op 't vliegveld.
Heb ik dus maar hier besteld. Alleen de lijm is er nog niet. Die zijn ze vergeten.....
Dit ging mee:
En zo ziet 't er nu uit.....
Gedaan tot dusver:
Veel "details" verwijderd, zoals de aangegoten delen op het spatbord en het interieur. Veel onderdelen dunner geschuurd, zoals achterdeur en de motorkapdeksels en een begin gemaakt met de munitierekken.
Eerst passend maken met kartonnen mallen en dan maken uit plastic.
De getallen geven aan hoeveel containers er per laag moeten komen, zodat het geheel beter op maat gemaakt kan worden.
Hej da och vi ses!!