Sd Kfz 265 Kleine Befehlspanzer- laatste foto's 23/12/2007

Gents,

bedankt voor de commentaren maar weer.

Jeroen, de planten zijn van Mother Nature Productions Inc. , oftewel eigen pluk.
Die handel van Joefix vind ik a. een beetje teveel van het goede en b. ook bij mij in de tuin en tussen de stoeptegels.

Dom, thanks, maar een beetje teveel eer hoor. Ik heb hier toch wel een paar betere voorbij zien komen. En veel prijzen? Nou, denk het niet. In Lier had ie brons en verder denk ik niet dat je hem nog veel gaat tegenkomen op wedstrijdtafels.
Het is net als met banen hè, er is altijd wel een betere 😀

Axel, ja je hebt het verpest. Moet ik er nu echt bijzetten dat leden van SMF uitgesloten zijn van deelneming....zucht 😈 Geintje..... 😉

Robert

hey hoi 🙂

erg mooi gedaan allemaal!
wat me alleen direct opviel is het titelplaatje.. alles staat er in het duits, alleen is polen engels gespeld. is dit bewust gedaan? polen is in het duits namelijk ook gewoon polen 😛

fijne kerst 🙂

mark

Hi Robert

Knap diootje. Leuke setting.
Vooral je gebouw , vind ik top!
Kan het zijn dat dat raam wat scheef zit ?

Toevallig je inspiratie gehaald bij het zien van het werk van ene Ulf Anderson ? 😉

Keep it up !

Grtz

Kristof

Wat is dit een mooi dio!!
Mooie setting en compositie, chapeau!!

*ongepaste opmerking verwijderd*

Kun je misschien een "how to" plaatsen over hoe je de schuur (hout en verwering en zo) gemaakt hebt?? Deze vind ik nl. echt grandioos....

Kristof...inspiratie was enerzijds ene Rick Lawler die een vrij eenvoudige methode heeft om Evergreen er als verweerd hout uit te laten zien, en anderzijds Per Olav Lund met zijn Noorwegen dio.
Die ramen zitten er express scheef in, het linkse hangt er ook half uit. Had misschien wat duidelijker moeten zijn, geef ik toe.

Robert

Terug
Bovenaan