Sd.Kfz. 251 / C Dragon

Interesses
Poppetjes
Schalen
  1. 1:16
  2. 1:35
Nu bezig met
1/35 vintage Verlinden.
Hallo vrienden,

weer een kleine update.
Kijk voor meer op www.lucklinkers.nl (onder NEWS)

Luc Klinkers

251c_a.jpg

Boah Luc...
Deze is zeer geslaagd!

Schitterende figuren, vette camo, mooie en eenvoudige ondergrond... en een schitterend getroffen, sombere, donkere sfeer!!

Een klasse apart.

bedankt voor het delen,

Prachtig!, jou website staat reeds in mijn favorieten lijst, wat een prachtige kreaties!!!, ben een fan van je werk en in het bijzonder de Kfz.11 en Wespe with crew, bedankt voor het delen.

hey Luc!

Super! Ik wist al dat je er mee bezig was, maar had nog geen foto's gezien. Het resultaat is super! Er is erg veel te zien, en ik moet zeggen dat dit voertuig één van je betere is de laatste tijd. Heb je nog close-up's van de figuren?

Groetjes

Hoi Luc,

Ik ben vooral benieuwd hoe je die 9 mennekes er in hebt gekregen. Dat zal continu passen en meten zijn geweest neem ik aan?
Erg mooi werk, zoals eerder opgemerkt. Misschien kan de onderrand van de sokkel nog iets donkerder, om meer in de sfeer te blijven.

Groet, MartinD

Strak stuk werk Luc, doet me denken aan de laatste restanten van de Div.Wiking na de verloren slag om Stuhlweisenburg.

Hopelijk ben je in Overloon om het in het echt te mogen aanschouwen.

JW

251

Hallo vrienden,

bedankt voor jullie reacties en complimenten.
Even ter info: dit was inderdaad een van de meest tijdrovende werkstukjes ooit. Het camouflagepatroon is niet gebaseerd op historische feiten.
Ik zal hem zo snel mogelijk meenemen naar een bijeenkomst of show.

Luc Klinkers

Terug
Bovenaan