Sd.Kfz. 250/8 Stummel

Bas Hermsen

Lid van de TWENOT
Na een tijdje eruit te zijn geweest heb ik de laatste tijd wel wat gebouwd. Zo ook aan de 250/8 Stummel. Het interrieur is nu klaar om gespoten te worden en dan kan de buitenzijde verder worden afgewerkt. De bovenzijde en het geschut is nu nog los dus.

Basiskit: Dragon 1:35, eerste uitgave
PE: Part = troep
Tracks: WW2 productions
Tip schietbuis: Afgezaagde hetzer loop van Armorscale

DSC03204.jpg

DSC03205.jpg

DSC03206.jpg

DSC03207.jpg

DSC03208.jpg

DSC03209.jpg

DSC03211.jpg

DSC03212.jpg

DSC03214.jpg

DSC03215.jpg

Bas is weer terug...en hoe!!!!!!!!!!! 😱 Geweldig werk weer!
mooi man en tot zondag neem ik aan! Vergeet je chopsticks niet( mag in jouw geval ook Evergreen nr 214 zijn) voor naderhand bij de chinees! 😀

He Bas,

Puik werk sinds een lange afwezigheid :!:
Mooi veel aandacht voor de kleine details. Ik kijk uit naar veel meer.
Hopelijk tot zondag...ik wil deze graag eens live zien 🙂

groet Frank

Dank heren! Hoe snel de zin om te bouwen weg kan zijn (niet dat dat erg is) kan die ook weer terug zijn. Wil hem volgende week eigenlijk al gaan spuiten. Zondag neemt ik hem mee.

Zo! Mooi ingericht en met de munitie-opslag op die plek prima ingericht. Komt er nog een radio in? Waar?

Waarschijnlijk heb je deze 2 foto's al, maar als het kan kan je de koplamp (of de standaard eronder) nog toevoegen, en de breedte-indicatoren iets verder buigen. Heb je ook die gebogen onderflap aan de voorzijde nog?

2508a.jpg

2508b.jpg

Ik heb de kit nog liggen, een goede inspiratie... Blijft een apart geval, vergeleken met een 251/9 of 234/3...

Groeten,

Eric

Bedankt voor de reacties!

Eric, de radio had ik erin gezet, achter de munitiekist, maar deze was nadien niet meer te zien en dus uiteindelijk maar weggelaten. De antennehouder voor de radio zit al wel op het model. De buitenzijde is verder nog niet geheel af. De punten die jij aangeeft worden nog aangepakt.

Terug
Bovenaan