Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat gaat er goed uit zien !!
Denk dat je als ik de foto's zo bekijk op de goede weg zit, maar er is wel een opmerking die ik wil maken.
Op de achterdeur zie je dat de vier zwaar beschadigt is, maar de twee en vijf vertonen geen beschadiging.
Dat terwijl die toch het dichts bij de deur opening zitten waar al het in en uitgaande verkeer langskomt van mensen en goederen.
Zelf zou ik in dit geval de vijf het meeste laten wegvallen dan de twee en de vier minimale beschadiging.
Dank je. De cijfers zijn van Archer, waar later een vervaagde whitewash over is aangebracht. Dit is de eerste Dragon kit, maar heel veel is daar niet van overgebleven.
Ja is ook van mijn favoriete half-tracks. Mooi compact voertuig. Ooit de 250/9 Neu gebouwd in de jaren 90. Net ff zitten kijken op Scalemates, maar de Dragon kits zijn nog vreemd genoeg altijd het meest actueel van deze populaire AFV. Tijd voor nieuwe releases zou ik zeggen van ICM of Takom of zo 😉 Succes met de verdere afwerking!
Zier erg erg goed uit die 'Stummel', netjes verweerd; leuke effecten!
Figuurtjes ook prima (al zien ze er wel een beetje 'bleekjes' uit; honger of kou 🤣 ...)
Heb niet stilgezeten de laatste tijd. Het geheel is bijna klaar. De figuren moeten nog op detail wat worden bijgewerkt en de twee hoge takken in de bossage maak ik nog wat lager. Ook zet ik nog een mg42 op het voertuig.
Leuke setting, leuke plantgroei. Wellicht nog wat meer platgewalst onder het voertuig, en de aarde in de rupsbanden?
Zitten er meerdere figuren in de 250/8?
Eric: de tracks worden nog wat geblend met de ondergrond. De beplating zit ook al meer onder het voertuig, maar dat is zo op de foto's niet goed te zien.
Peter: er komt nog wel iets van een titel op. Ja de helmen zijn ook nog niet klaar. Daar komt nog meer variatie in 😉
Nice doi'tje! Netjes verweerd allemaal en de figuren (ook al is het WIP zeg maar...) ook nice!
Enig puntje, als het mag..., ik zou m'n geweer niet zo vasthouden ('t is geen Diemaco...) maar meer voor de 'trekkergroep'; Meer in balans zeg maar.
Dit terzijde, zie graag binnekort het 'eindprodukt' 🤣
Het geweer verplaatsen in de hand is niet gelukt. Wel heb ik wat extra uitrusting toegevoegd:
-MG42
-panzerfaust
-ploertendoder 🤐
-persoonlijk geweer
-jerrycan
-aantal molotovs en een paar lege flessen
Daarnaast de laatste chipping toegevoegd en wat roest en smeer rondom de motorkap. Ook zijn de helmen nu klaar, waarvan twee met afgesleten whitewash.
Ik vind het er goed uitzien. Alleen de begroeiing blijft me wat te veel graszaad. Ik mis daar dezelfde aandacht voor kleurnuances die wel in je voertuig zitten. Misschien een aandachtspuntje voor je volgende project.
Ik vind dat je een behoorlijk mooi stukje werk geleverd hebt.
Voor mij stelt het een groep voor die vermoeid, koud en terneergeslagen is, waarschijnlijk is het herfst.
Of dat ook is wat je wou weg zetten weet ik niet.
Ik heb juist voor gekozen om de ondergrond en bossage zo kleurloos mogelijk te houden. Wat meer variatie met kale takken was wat beter geweest, maar ik vind het meer dan prima zo. De camo van het voertuig komt zo ook goed tot zijn recht, maargoed zo kijk ik er tegenaan.
Prima dat klopt met je verweerde white-wash op het voertuig en de helmen van twee figuren.
Wat ik dan alleen nog kwijt wil is dat ik denk dat die lichte begroeiing nog wat platter zou mogen na de winterperiode.
Maar verder is het een intresant goed uitgewerkt plaatje wat je hebt neer gezet, waar bij de figuren ook hun eigen verhaal vertellen.
Prima scene in de na dagen van de oorlog 😀😀
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.