Sd.kfz.250/8 Neu Update 7/11/12

Re: Sd.kfz.250/8 Neu "Stummel" Update 4/11/12

Hier nog een foto:

Sd.Kfz_250_Stummel.jpg

Bron: warlordgames.com

Het messing buisje wat je vervangen hebt betreft een "Kettenspanner" en is niet helemaal een buisje. Zie volgende foto met pe uit de Aber-set:

sdkfz250-001.jpg

Bron: http://www.planetarmor.com/forums/showthread.php?t=3203&page=2

Ha die Niels,

Nog niets spectaculairs aangaande de bouw. Waar ik wel even wat over wil zeggen is je presentatie. Die is namelijk mooi vooruit gegaan. Schoon werken, neutrale achtergrond bij de foto's, spellingscheck of iets dergelijks voordat je een bericht plaatst: als je daar nog bij optelt dat je niveau omhoog is gegaan dan is dat best iets om je voldaan over te voelen.

groeten, Richard.

niels huijnen zei:
Ik behandel het model als een examenstuk en dat moet ook netjes worden gedaan. 😉
Let je dan wel even goed op je documentatiemap? 😉 🙄
Maar ik ben het wel met Richard eens. Een post met grotendeels correcte spelling en een fijne opmaak leest beter dan een slordige post.
Het laat zien dat je aandacht besteedt aan alles, en dat werpt zijn vruchten af.

Groeten, MartinD

Hej Niels,
net werk, jong.

De vloerdelen horen ook niet in elkaar over te lopen, maar net over elkaar heen te vallen.
En als je denkt dat deze kit erg is, prodeer dan eens een Ausf.A (die met de hoekige achterzijde)... 😈

Inderdaad nette foto's met intrigerende achtergrond; je hebt die grijze spijkerbroek van je moeder goed strak gespannen zo!

De wielen en de tracks zitten erop, dus nu begint het mooie werk. ZIt er bij deze nieuwere SdKfz 250 modellen wel een versnellingsbak?

Succes,

Eric

niels huijnen zei:
Hallo allen,
Ik zet deze even in de koelkast , omdat ik nou geen zin heb in ets maar,vooral dat het een rare samenraapsel is van verschillende kits.ik vul liever 200 pin/Sin mark's dan de boel te ****** met ets 😉 ... Ik ben met iets nieuws bezig, ik kijk morgen wel of ik wat kan plaatsen.

He Niels,

Jammer op dit bericht van je te vernemen, want je was immers erg goed op weg met de bouw :!:

Misschien is het een plan om van dit 'examenstuk' beter een overhoring of proefwerkje te maken ? Zoals ik begrijp, zitten er in de kit nogal wat punten tot bijstelling. Misschien dat de etch erbij dit kleine voertuig toch een arbeidsintensief en (te) langdurig project maakt.

Je zou kunnen overwegen om de etch weg te laten. Als het goed is, ga je tenslotte nog genoeg examenmomenten met je hobby doormaken 🙂

groet

Inderdaad jammer, Niels.
Ik meen me te herinneren dat de kit zonder p.e. best aardig weg bouwde en dat je je logica/fantasie lekker z'n gang kan laten gaan v.w.b. het interieur.
Wellicht is het toch een idee de lat voor jezelf niet zo hoof te leggen. Daardoor zet je jezelf te veel onder druk en dat neemt het plezier weg. 't is tenslotte maar een hobby.

Dat is inderdaad erg jammer dat je er nu geen zin meer in hebt. Maar je hebt gelijk dat het een hobby is en dat moet ook zo blijven 😉 .
Het is soms goed om even afstand te nemen van een project, waarna je er na een tijdje alsnog wat moois van kan maken. En ik ben er van overtuigd dat dat jou gaat lukken 😛 !

Ik ben erg benieuwd naar het project waar je nu mee bezig bent.

Groetjes,

Maarten

Terug
Bovenaan