Valt nogal mee. qua triest dan. Overigens, de koplampen hadden dus 2 plaatsen. De meeste hebben de oude opzet onder het voorspatbord vandaag. Deze kom ik op sommige voertuigen wel tegen. Even foto's vergelijken voor Rommel's ride!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Klopt.Volgens mij was die typische stof bril een voormalig engels uitrustingstuk.

Daar dacht ik ook aan.Ingesmeerd met leem?

Iemand die zich er duidelijk in verdiept had, heeft mij een paar jaar geleden verteld dat Rommels Sd.Kfz. 250 gecamoufleerd was met modder, dus geen verf.De kleur van de basislaag en het contrast met de anderen doet mij vermoeden dat de basis panzergrau is met daarover een breed patroon van een woestijnkleur. Dat zou van Duitse origine kunnen zijn, maar evengoed buitgemaakt Engels of geconfisceerd Italiaans?
Dat lijkt me niet, als je naar de foto van Ron kijkt zie je het woord Greif strak over de lichte kleur staan, met strakke witte randen. Dat lukt niet over een laag modder 😉Iemand die zich er duidelijk in verdiept had, heeft mij een paar jaar geleden verteld dat Rommels Sd.Kfz. 250 gecamoufleerd was met modder, dus geen verf.

Nee, dit is een produktie van Reality in Scale, waarvoor ik de master gemaakt heb destijds. Olav heeft er echter een zuil bijgeplaatst in de verkoopversie.@Ron van Wiggen , is dat een ondergrondje van Diodump?
Ik heb er hier een die vergelijkbaar maar net weer anders is