Sd.Kfz.234/1 116 Pz. AA. (Miniart)

Ik vind hem mooi diep, is dezelfde (Vallejo) mix als op mijn Tiger I.

2 dl. Okergroen 70.914
1 dl. Duitsgeel 70.806
1 dl. Steengrijs 70.884

Oplichten met beige erbij (70.917)

Op deze foto's is de kkeur donkerder dan in werkelijkheid, maar laat wiel posities mooi zien.
1000041835.webp1000041836.webp1000041837.webp1000041838.webp

Laatst bewerkt:
Deze gaat mooi worden!
Ik heb de variant met de 7,5mm PAK 40 hier liggen en ik ga zeker ook iets met de stand van de wielen doen.

Torenhoek links voor ging niet helemaal lekker? Valt op bij het verder erg strak gemaakt model. Zeiltje/net overheen hangen?
Mooie kleuren, vernis erover en wassen maar!

Hallo Jan,
Het ziet er al prachtig uit, en het Miniart-model is, denk ik, een plezier om te bouwen.
Laat je de gereedschappen en jerrycans op het voertuig in de gespoten camo-kleuren, of pak je er een aantal uit die je van houtkleuren en metaalkleuren voorziet ?
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Chapeau !

Hallo Jan,
Het ziet er al prachtig uit, en het Miniart-model is, denk ik, een plezier om te bouwen.
Dat is het zeker. Veel onderdelen, maar die geven juist de mogelijkheid om dingen aan te passen.
Laat je de gereedschappen en jerrycans op het voertuig in de gespoten camo-kleuren, of pak je er een aantal uit die je van houtkleuren en metaalkleuren voorziet ?
Gereedschappen wil ik eigen kleur geven. Werd mogelijkheid niet altijd gedaan, maar ik vind dat mooier.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Idem, maar zal nu wel iets trager gaan. Mijn vakantie is bijna om.

Terug
Bovenaan