Sd. Kfz 11/4 Nebelkraftwagen (AFV 1/35) + Dio

Erik Bakker

Lid van de TWENOT
Schalen
  1. Waar ik maar zin in heb
  2. 1:35
mike,
ik vind de foto's niet eens slecht (zelfs goed). het model is ook erg mooi gelukt (hoe heb je dat witte gedaan). over het model dan maar: ik heb d'r niks op aan te merken en het ziet er heel professioneel uit. ik zie zelfs goed gelukte chippies.

groeten erik.

Wat is er dan mis met die foto´s? Je bent toch niet stiekem een vrouw vissend voor complimentjes he

maar zonder gein, ik had je nebelkraftwagen op modelbrouwers ook gevolgd en het is een mooi model tot nu toe, echt heel mooi!

Ik vind het er best wel netjes uitzien.
Zoals je zelf al aangeeft moet het loopwerk nog gedaan worden.
Besteed zeker evenveel aandacht aan de spullen die in de bak komen als aan het model. Het zou afbreuk doen aan dit mooie model als je dat niet zou doen.
Verder zou ik ook de 4 lichtjes van het Notek achterlicht groen verven.
Hou ons op de hoogte zou ik zeggen.

Dirk

Familie van??

Hi Mike,

Je bent zeker de neef van Lambert of niet? Ziet er erg goed uit zeg, want zo oud ben je toch nog niet!?

Groeten,

Vincent

Modellen

Hi Mike,

Heb wel een paar aardige modellen, maar jij hebt het echt goed in de vingers. Zo'n whitewash ga ik ook nog eens uittesten, maar ben nu bezig met een FAMO/trailer en iets wat erop komt. Binnenkort zal ik weer eens een paar foto's zetten, maar door omstandigheden kom ik daar nu niet aan toe.

Groeten,

Vincent

dragon heeft ooit een setje gemaakt met een paar para's en 2 van die containers, ik geloof zelfs dat er later nog een gen 2 setje is geweest, waar ook geweren enzo inzitten, en beide containers kloppen wel aardig. het onderstel met de wieltjes hoort er ook bij, hoe dat exact zit weet ik niet, daar zie je deze containers niet genoeg voor (ik niet althands), maar ik meen dat dragon ze wel aardig gevat heeft, dus die kun je wel gebruiken.

Timo

Mike, hoy hier wat foto's van zulke containers. http://forum.axishistory.com/viewtopic.php?t=63307&highlight=container
http://www.fjr2.be/Pagina%2014%20-%20Originele%20foto's.htm

Cheerio, Arno

Mike,

16 jaar ... en dan dit al neerzetten ... chapeau!
Ziet er allemaal goed uit wat je ons hier laat zien. 3d chips zien er goed uit, mooi bij laten qua hoeveelheid. Balans lijkt me nu goed.

Gr,
Jeroen

Hey Mike,

Ziet er goed uit! Vooral het loopwerk ziet er netjes uit. Misschien dat je de bodemplaat achterin nog kunt voorzien van wat pinwashes langs de randen. Ook zou ik oppassen dat de chippings niet te groot worden. Verder erg goed bezig!

Mzzls

Het ziet er allemaal goed uit,

Subtiel en netjes geweatherd, het open luik ziet er ook erg goed uit.
Je zou de bodemplaat alleen nog wat meer diepte kunnen geven. Komt er ook nog een figuur bij?

Veel succes verder,

Maarten

Hey Mike,

Ik zou hem weglaten, of er één maken zoals ook Dirk dat gedaan heeft met magic sculp. Deze heeft erg scherpe en hoekige plooien, en vind ik niet zo realistisch.

Groetjes

Hoi Mike,
ik vind de 11/4 er heel goed uitzien! Mooi werk.
Dat huisje is ook zeer geslaagd.

Vwb de ondergrond; waarom maak je hem zo hoog/met zo'n dikke schuimplaat?
Ook de afwerking met gips is dubieus, omdat gips toch al de neiging vertoont te scheuren/krimpen bij het drogen.
't Is misschien handig de ondergrond dunner te houden en te werken met een andere afwerking.
Ik heb zelf hele goede ervaringen met de grote gaten-vuller van de Hornbach. Geen scheuren bij het drogen, goed te verwerken en licht.

Terug
Bovenaan