schwimmwagen tamiya 1/35

Jos van Hooff

Lid van de TWENOT
Hoi Niels,

Je schwimmwagen ziet er goed uit, alhoewel de foto's vertekend overkomen.
Ik kan niet nalaten nog even een opmerking over je site te maken. Ik struikel haast letterlijk over de taal- en spellingfouten. Ik wil je toch adviseren om deze eens na te laten kijken door iemand die de engelse taal goed beheerst. Tenslotte wil je toch ook dat je site door mensen wordt bekeken die van buiten onze landsgrenzen komen, anders had je hem wel in het nederlands kunnen maken, toch?
Hopelijk kun je hier je voordeel mee doen.

Veel succes!

Groeten

Jos

Ik had het je al gezegd maar toch nog eens...Dit is echt een heel mooie swimmwagen Niels! Vooral de vegetatie is knap gedaan. Ook een goed oog voor detail. Als je 13 bent, en je kan zoiets al laten zien 😱 . Dat belooft !😉

Veel succes nog,
Staf Snyers

Hoi Niels, ik denk dat er best wel meer mensen leuke reacties willen geven maar aan de hand van 2 wat wazige foto's gaat dat toch lastig worden. Misschien dat er mensen zijn die hem in het echt hebben gezien, dan is het makkelijk om een goede beoordeling te geven.

Ik ben zelf gek, met mij nog aantal op deze site, op duitse 251 voertuigen maar ik kan alleen maar zeggen probeer betere foto's te maken en maak ze ook wat groter. KOmt je site ook alleen maar ten goede en ben er van overtuigd dat je veel reacties gaat krijgen.

De spelling oké mag wat aangedaan worden maar zie liever mooie foto's en dan komt de rest vanzelf wel. Als je maar stopt met die verschrikkelijke afkortingen/MSN taal dan vind ik het al een hele verbetering 😉 😉 en maak er wat meer je eigen van i.p.v. een soort ode brenging aan Luc Klinkers.

Dat Luc een begenadigd sculpter, schilder en top werk afleverd is ons in de loop der jaren wel duidelijk geworden en groot respect en bewondering voor zijn werk.

Jouw site gaat over jouw en niet over Luc 😉 die heeft zijn eigen site al 😉

Wil je best heel graag een leuke reactie geven, super dat je op al zo'n jonge leeftijd lekker actief bent, in staat bent om een eigen blog/site te vullen, dat je zelfs tips/tricks geeft op je site daar kan menig nog aantippen!! En vooral grote hulde dat je instaat bent om modellen af te werken en wil laten zien. Ik bespeur veel eigen initiatief en dat is een groot compliment aan jouw en voor je jonge leeftijd!!

Er is niets anders dan lof voor je durf, lef en groot bewondering daarvoor omdat je zelf durt te ondernemen. Hulde@!!!

Is dit alles flauw bedoeld, nee zeer zeker niet want ik voorzie een heel grote toekomst in de modelbouw en wie weet sta je ooit eens op een groot podium in modelbouwland met een best of show. Misschien kan je 13 februari naar onze ledenbijeenkomst in Schiedam komen, gratis entree, en zet je model in in de wedstrijd. We hebben een jeugdcategorie en denk dat je absoluut in de prijzen gaan vallen!!!

Kort samengevat: wees welkom, laat je werk zien maar zorg voor wat betere foto's 😉

JW

Ik kan niet anders dan de posting van JW beamen.

Daarnaast ziet het model er prima uit.. toen ik 13 was zag het er zeker niet zo uit... in mijn tijd... bla bla bla.. nee alle gekheid op een stokkie..

Ziet er super uit. ga zo door.

Groeten Eric

Hallo Niels,
Hieronder even je tekst op de Homepage van je site, maar dan grammaticaal wat bewerkt.

Hello, fellow modellers. I'm Niels Huijnen. I'm living
in the Netherlands with my sister, my father and my mother.
My greatest passion is modelbuilding with some kind of character.
I've been building models since I was five. It started with scale 1/72 Revell aircraft and Arifix.
I then went on to scale 1/35 German WW2 vehicles which I still do today. And all that with a lot of fun.
Happy modelling.

Niels, je Schwimmer ziet er goed uit, leuke en goed geplaatste takken. Details die je hebt bijgevoegd maken hem extra spannend. Je doet jezelf te kort door alleen meer 1 foto te plaatsten. Schiet eens wat meer foto's van je voertuig want ik wil hem wel eens van meer kanten bekijken.

JW

Niels,
Voor iemand van jouw leeftijd,is het niveau erg hoog.
Ga vooral door, ik denk dat je het in je hebt om een topper te worden.
Stoor je niet aan alle commentaar omtrent je spelling (die MSN taal is een struikelblok, daar moet je vanaf zien te komen).
Het gaat om wat je wil laten zien. dat telt. laat vooral veeeeeeel meer foto's zien van je werk.
Groet,
René

Niels, zo zie je maar als je wat meer duidelijke foto's neerzet je best veel reacties gaat krijgen. Ik zou bijv. bij een volgend project je wapens een wapenriem gaan geven (weer een extra detail) en werk met wat meer kleurvariatie in je pigmenten deze vind ik persoonlijk iets te eentonig.

Super werk en laat veel meer zien want is altijd weer een genot om jonge mensen, ach ben zelf nog maar 39 🙂 🙂 , aan het werk te zien en dan al met zoveel kwaliteiten. Laat nog even wat duidelijke foto's zien van je Totenkopf figuur want daar ben ik persoonlijk heel erg nieuwschierig naar.

JW

Hoi Niels,

dat ziet er heel goed uit, ik ben onder de indruk! 13 jaar zeg je? Ik geloof het bijna niet 😱
Ik zou wel al die dingen (helmen, wapens enzovoorts) wat doordachter neerleggen. Nu ligt er op elke stoel wat, en dat lijkt me niet zo logisch...
Maar dat terzijde, ga vooral zo door, en je wordt een topper!

Kanne

Terug
Bovenaan