Schwimmwagen ideetje voor Peter van Dijk

Bedankt Bert 👍 inspirerende plaatjes inderdaad ! alleen niet bedoeld voor een 1:16 project 😉

Ik heb helemaal zin in die vers gebakken 1:35 Schwimmer van Tamiya en liefst twee, samenscholend en klaar voor een vette prikactie of zoiets.
Heb ook al een figuursetje gezien dat behoorlijk lijkt op die mannen op de eerste foto.
Niet dat ik onmiddelloos kwijlend m'n plaktafel beklim hoor, maar alvast één en ander inslaan vanwege dit 1:35 visioen voelt wel
opwindend, ook omdat ik het spul nog even op zolder moet stallen wat een enigszins uitdagend 'contradictio in terminis' is 😋

1 op 16 is nog sneller dan de helft eerder klaar 😜
Mijn 1:16 Schwimmwagen is ongeveer op de helft en de andere helft doe ik dan in 1:35 maar wel twee stuks om het in balans te houden 😆

Ben nu nog even bezig met een 1:24 Dodge Challenger. Auto en bestuurster zijn klaar, nu nog het ondergrondje afwerken.

Happy Modelling 👍

Kuch... Schwimmwagens en AK acrylic still water gel.....
Maak me gek!

toch even laten zien :
Wow Peter! Die wagen ziet er echt overtuigend uit. Ik dacht echt even naar een 1:1 te kijken. Prachtig het stofeffect. En de raampartij (wat toch altijd lastig is) zit er echt mooi strak in!
Ook echt een cool kid bij deze cool kit !

Terug
Bovenaan