Schweres Wurfgerat 40 with Nebeltruppen 1:35 MiniArt

Interesses
Figuren WO2 1:35 schaal, 3D Printing / WH Voertuigen. Bunkers/ accesoires / Custom projecten
Schalen
  1. 1:16
  2. 1:35
  3. 1:76
Nu bezig met
WH Officer Set / WH Music Band 1:35
Schweres Wurfgerat 40 (SWG 40) met 28 en 32 cm raketten en artillerie soldaten, schaal 1 op 35.
Gebaseerd op Mini Art set 35273

Schweres Wurfgerat 41 SWG 41.webp

Het Schweres Wurfgerät (vaak SWG 40, 41 genoemd) was een Duitse mobiele raketwerper gebruikt tussen 1941 en 1945. Het wapen vuurde 28cm of 32cm raketten af vanuit houten of stalen kratten, bekend om hun enorme vernietigingskracht en kenmerkende "jankende" geluid.

Gebouwd op een ronde onderzetter, model HEAT van de Ikea, qua presentatie vind ik dit 1 van de mooiste manieren, zeker omdat ik de collectie van figuren allemaal met dezelfde onderzetters als base maak. Qua presentatie op de planken erg strak, met verschillende sets figuren.

Mvg, Joran Riemersma
WO2 German specialized builder / 3D Print solutions

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke opzet, maar de ondergrond is zo strak als een biljart laken. Persoonlijk vind ik enig nivoverschil mooier.

Zeker, ook dat pas ik toe, ik heb qua presentatie bewust voor de rustige en effen ondergrond gekozen. Zodat de Wurfgerat en accessoires goed te zien zijn. Daarnaast vormt een vlakke ondergrond een stabieler platform voor het vuren van de raketwerper. Meerdere diorama's gaan nog volgen, gezien de collectie uitgebreid is waarin meer variatie in het landschap te zien is.

Terug
Bovenaan