- Interesses
- Figuren WO2 1:35 schaal, 3D Printing / WH Voertuigen. Bunkers/ accesoires / Custom projecten
- Schalen
- 1:16
- 1:35
- 1:76
- Nu bezig met
- WH Officer Set / WH Music Band 1:35
Schweres Wurfgerat 40 (SWG 40) met 28 en 32 cm raketten en artillerie soldaten, schaal 1 op 35.
Gebaseerd op Mini Art set 35273

Het Schweres Wurfgerät (vaak SWG 40, 41 genoemd) was een Duitse mobiele raketwerper gebruikt tussen 1941 en 1945. Het wapen vuurde 28cm of 32cm raketten af vanuit houten of stalen kratten, bekend om hun enorme vernietigingskracht en kenmerkende "jankende" geluid.
Gebouwd op een ronde onderzetter, model HEAT van de Ikea, qua presentatie vind ik dit 1 van de mooiste manieren, zeker omdat ik de collectie van figuren allemaal met dezelfde onderzetters als base maak. Qua presentatie op de planken erg strak, met verschillende sets figuren.
Mvg, Joran Riemersma
WO2 German specialized builder / 3D Print solutions
Gebaseerd op Mini Art set 35273

Het Schweres Wurfgerät (vaak SWG 40, 41 genoemd) was een Duitse mobiele raketwerper gebruikt tussen 1941 en 1945. Het wapen vuurde 28cm of 32cm raketten af vanuit houten of stalen kratten, bekend om hun enorme vernietigingskracht en kenmerkende "jankende" geluid.
Gebouwd op een ronde onderzetter, model HEAT van de Ikea, qua presentatie vind ik dit 1 van de mooiste manieren, zeker omdat ik de collectie van figuren allemaal met dezelfde onderzetters als base maak. Qua presentatie op de planken erg strak, met verschillende sets figuren.
Mvg, Joran Riemersma
WO2 German specialized builder / 3D Print solutions
Laatst bewerkt door een moderator: