Scharrel- Sherman

Bert Lindeboom

Lid van de TWENOT
Ik ben nogal een ad-hoc bouwer , dan even dit ,dan weer dat. Maar altijd wel een lijstje-wilikooknogbouwen. Kreeg pas een onderbak en romp voor een vroege M4A1,ook zo'n ooit eens-geval.M3-bogies en vroeg kanonschild had ik niet ,maar de rest kon ik bij mekaar scharrelen. Romp van dragon , koepel van Tasca geloof ik,transmissie gedeeld Gecko en dragon , onderstel van Asuka , spatborden van Taska PE van legend, decals van Dragon en nog wat los grut van diverse kanten .Wie weet?20251230_192534.webp

Kans is dat ik je die toren gegeven heb, in februari in Goes 🙂 Die is van Asuka, uit de M4A1 DV. Het wordt interessant om te zien wat je hiervan gaat maken 🙂

Sherman gaat best aardig , helaas zijn die Dragon decals hetzelfde als hun rubber tracks en vallen uit mekaar .Ben nu een redelijk verantwoorde fantasie uitvoering aan het maken met een serie nummer dat er mee doorkanBekijk bijlage 61893
D'r zit een randje op de monding.
En jouw "indeplanning"-plank lijkt wel een WW2 tank kerkhof.

Ha Ron , die loop is 5x zo dik op de foto als op het model .Was amper te zien ,zeker met dat zicht van mij de laatste jaren maar ik heb het hersteld.Strakke afwerking lukt me trouwens niet meer.Beetje trilhandjes de laatste tijd. Met die opmerking over dat kerkhof heb je me wel op een idee gebracht ,scheelt een hoop werk en tijd.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan