Ha die Werner,
Ik vind het leuk dat je de moeite hebt genomen om je werk hier op het forum te laten zien
🙂 . Je schrijft:
Ik weet dat ik nog niet het niveau heb van sommigen hier maar het is het plezier dat telt e.
Het valt me op dat je als "nieuwe" hier op het forum wat bescheiden opstelt, ook in topics van anderen (o.a. het mijne). "Bescheidenheid siert de mens" zegt men wel eens, maar laat het je niet weerhouden om te groeien, jezelf te verbeteren. Wanneer jij je openstelt voor tips, voor kritiek die op een positieve manier wordt gebracht en niet bang bent voor "trial and error", dan kan je zeker sprongen maken.
Dat gezegt hebbende.... wat ik kan zien aan de foto's is dat je netjes werkt: gietnaden zoals die op de loop zijn weggewerkt, aanhechtingspunten zijn niet te zien, geen lijmresten en/of vingerafdrukken op het model, het materiaal waarmee je werkt ligt netjes naast de snijmat.
Wat ik anders zou doen: de foto's. Hoe?
- Ik zou tussen de foto's een spatie plaatsen, kijkt wat rustiger.
- Hoewel je pas in de bouwfase bent en het daarom wel gepast/begrijpelijk is dat je Tiger op een snijmat staat zou ik toch een gekleurd stuk karton o.i.d. achter het model plaatsen om dezelde reden als hierboven.
- En teruggrijpend op die bouwfase: persoonlijk vind ik het niet echt belangrijk om tien foto's te plaatsen van een Tiger die drie of vier bouwstappen heeft ondergaan. Begrijp me goed: zelf plaats ik ook meerdere foto's in een update, maar op dit moment in je bouwproces is het naar mijn mening een beetje te veel van het GOEDE...
Laat dus vooral meer zien van je werk, maar probeer dan bij een update dan ook wat nieuws te laten zien.
@ Pascal: als ik één van mijn nieuwe, brandschone reservematjes ga neerleggen, ga je dan ook schrijven dat ik een beginneling ben
🙄 ? Weet niet goed hoe ik die opmerking van jou nu moet plaatsen... Denigrerend, vol trots dat je zelf al een veteraan bent, met een vleugje melancholie of toch gewoon vol bewondering...
groeten, Richard.