SA-6 Gainful - Bouwproces *update 16-11-06*

yoooos,

tijdje niet meer zoveel van me laten zien maar ik ben nog steeds bezig! Ben hede ten dage bezig met de SA-6 van Trumpie. Hetzelfde model waar Dominique mee bezig was. Ik wist dat de luchtdoel raketten niet juist waren qua afmetingen dus ik heb geprobeerd ze zelf te scratchen. Ben zeer tevreden over het resultaat! 😀 De raketten die in de kit zitten zijn te lang en te smal.

Hoop dat jullie het wat vinden.
Sam-6_001.jpg

groetjes,

Jurjen

Lijken wel potloden 😀 maar wel verdomd veel lijkend op de sam-6 raketten,dus ik denk dat ze goed gelukt zijn 😉 de opbouw zoals de vinnen enz.is wel uit de kit neem ik aan.

groeten jeroen,,.

😀 Super kerel. Gewoon doen, ofnie!! Ik zou alleen nog een likje verf erover doen om te kijken of het helemaal glad is, wat ik aan de foto's kan zien niet zijn ze nog niet geheel vlak.

Netjes gozert 😉

Haha ja idd, gewoon geprobeerd en het kwam er allemaal redelijk goed uit. Ik moet er inderdaad een likje verf overheen gooien. De punten zijn niet 100% symmetrisch maar dat is haast onmogelijk uit de vrije hand. (denk ik)

verschil met Kit missile:
Sam-6.jpg

(Scratchbuilden is stiekum best wel leuk)

Hier wat nieuwe fotos. Echt veel laat het niet zien maar wel wat de status er nu van is. Ik ben denk ik voor 78 procent klaar 🙂 Ik heb in ieder geval nog veel werk te doen aan het naadvrij maken van het model. In dat opzicht is het een rampenkit...
Sam-6bijna_1_.jpg

Sam-6bijna.jpg

Groetjes,

Jurjen

Terug
Bovenaan