Russische tankist, begin WOII

Hallo iedereen,

dit is nog een ander figuurtje waar ik momenteel aan bezig ben. Het is echt 1/35ste in resin van Alpine miniatures. Het bovenlijf moet nog wat details geschilderd krijgen en dan kan ik aan de broek en botten beginnen.

Alle commentaar is meer dan welkom.

Groetjes,

Gino.

headattached.jpg

echt commentaar kan ik niet geven maar ik kan maar niet te vaak zeggen hoe ongelovelijk goed ik je figuren vind. zo'n realistische emotie en uitstraling hebben je figuren. en die diepte val en hylights zijn zo voor treffelijk. schitterend!!! ik hoop ooit een paar van je figuren in het echt te mogen zien.

groetjes

Dank u Boris

hallo Boris,

Dank u voor de lovende opmerking. Normaal gezien ga ik wel geregeld naar Twenot meetings (vooral in het Zuiden van Nederland) en ook elk jaar naar de IPMS Nationals. In België moeten ze bijna op elke beurs op mijn lelijk hoofd zien 😢 Je zal dus nog kansen genoeg hebben om ze eens in het echt te zien.

Groetjes,

Gino. 😈

Hoi Gino,

mooi figuur is het hè? Zo te zien wordt ie erg mooi.
Ik neem aan dat je met botten laarzen bedoelt en niet dat je de arme man gaat villen? 🙂

Grtz

Eelke W.

Hoi Bert,

het zijn signaalvlaggen,uit de tijd dat de Russen nog geen radio's in iedere tank installeerden.

Grtz

Eelke W.

Amaai mijn botten

Hoi Eelke,

Inderdaad, hier in het Vlaamse landschap placht men al weleens botten (of ook bottines) tegen laarzen te zeggen. 😉

Hi Boris,

Eelke heeft het helemaal juist hoor: het zijn signaalvlaggetjes. Een rood en het andere wit (ze zijn ondertussen geschilderd). ik post er binnenkort wel een fotooke van).

Groetjes,

Gino. 😈

Terug
Bovenaan