Russische scherpschutter: grondwerk

Hallo iedereen,

Hierbij twee fotookes van het grondwerk dat bijna klaar is. Ik moet nu enkel nog de blaadjes die op de grond gevallen zijn erop kleven. De blaadjes zijn de nieuwe herfstkleuren van Joefix die binnenkort verkrijgbaar zullen zijn (bedankt Joerie om er mij al wat te kunnen leveren). Het gras is van Heki. er staat ook nog schrubs van diorammaterials tussen, wortel van een bonsaiboompje (bedankt Jean-Pierre); steentjes uit de tuin, paddestoelen van Joefix en dat zal het zo zijn denk ik.

Natuurlijk zijn alle op- en aanmerkingen weer van harte welkom.

Groetjes,

Gino

bushready1.jpg

bushready2.jpg

Hoi Gino,

Ziet er weer netjes verzorgd en goed uit, al denk ik dat ík de berkezaadjes net andersom aan het boompje had geplakt... (doet me nu denken aan hangende vleermuisjes 😉 ) maar wel knap geschilderd!
Dat wordt een mooi en waardig ondergrondje voor het figuurtje. Ik ben benieuwd als de uitglijdende schutter zijn plekje heeft gekregen.

Groeten,
Hugo

Over die blaadjes ben ik het ook eens, maar verder vind ik hem er keurig uit zien. Wel vind ik dat er erg veel kleur verschil in de bladeren zitten. Natuurlijk rond de herfst tijd krij g je dit wel, voral bij Berken en Amerikaanse Eiken, maar dit contrast is wel groot, maar 't kan nog. veel meer zou ik niet doen, maar da's mijn mening. Verder zoals ik al zei keurig!

groeten boris

Terug
Bovenaan