Russische scherpschutter; eerste likjes verf

Hallo iedereen,

Na een hele tijd buiten strijd te zijn geweest door ziekte ben ik nu weer (half) in strijd. Door enkele weken (bijna) niks te hebben gedaan is het schilderen ver achteruit gegaan. Hopelijk komt het ooit nog terug 🙄

Het gezicht zou klaar moeten zijn, alsook de capuchon (hoe zeg je dit in mooi Nederlands?). Bij het grondwerkje is de grondgeschilderd en de struik heeft juist zijn washje gekregen. Er komen nog een heleboel dode bladen op (waarin onze scherpschutter is uitgegeleden) en ik zoek ook nog wat fun dingen zoals paddestoelen en dergelijke toe te voegen. Ook op het struikje moeten nog (dode) blaadjes komen.

Alle kritiek is van harte welkom,

Gino

bodystart1.jpg

bushwashed1.jpg

Oei Gino dit ziet er op het eerste zicht een beetje vreemd uit, die grote bladeren aan die boom/struik zijn die niet wat groot ?? ook dat grote groene blad op de grond ziet er in mijn ogen erg vreemd uit, mag ik weten wat die voorstelt ??

die figuur daar baar ik me geen zorgen over, die komt zowieso goed maar zoals dat grondwerkje nu is stel ik me allerhande vragen ofwel speelt de foto erg met mijn voeten ofwel geef ik te snel comments 🙂

cheers
Dominique

Hi Gino,

Om er ook maar even een opbouwende post aan toe te voegen:
gezichtje ziet er goed uit, uniform heeft alleen nog en basiskleur neem ik aan?
Wat betreft het grondwerk, ik vind het mooi zo. Alleen het lijken meer losse deeltjes dan een echt geheel. Maar goed, Igor moet er over uitglijden, dus ik neem aan dat er nog wel een 'regenbuitje' over heen komt, inclusied wat dunne modder?

Cheers, MartinD

Gino,

Ik heb het gisteren kunnen aanschouwen, en ik moet zeggen dat de foto van het grondwerkje en je figuurtje het geen eer aandoen. In het echt ziet het er allebei veel beter uit.
De kleuren van het ondergrondje lopen mooier ineen dan wat je hier kunt zien.

Mensen, geloof me, het grondwerkje is in orde... Net zoals het figuurtje! Blijf zo verder doen maatje

Terug
Bovenaan