wie weet hoeveel tracklinks er per kant voor een Jagdpanther moeten, en dan de jagdpanther van revell (ik denk niet dat het zoveel uit maakt mar jah k meld t maar ff) want dat staat niet in de beschrijving.
gr raoul
gr raoul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bert Takken zei:Ik zit me altijd af te vragen, is het belangrijk om te weten hoeveel schakels er aan een kant zitten? Ik geloof niet dat er iemand is die de schakels op een model gaat zitten natellen om te kijken of het overeenkomt met de werkelijkheid en indien wel, dan zijn die mensen echt rijp voor een instelling (ok uitlating is puur mijn eigen verantwoording), het gaat toch om het visuele beeld of heb ik wat gemist?
BertUS
Dit was mij al bekend, anders had ik er zelf geen melding van gemaakt in m'n post 🙂Bert Koopman zei:Bij tanks met torsionbar vering zitten de wielen nooit symetrisch maar altijd verschoven .
Dit is niet noodzakelijkerwijze waar, volgens mij; bij Tigers, en volgens mij ook Panthers, staan de veerarmen aan de ene kant naar voren en aan de andere kant naar achteren om te zorgen dat de wielassen aan allebei de kanten (bijna?) gelijk staan. Dit zijn dan ook weer wel ongeveer de enige tanks waarbij men deze moeite genomen heeft.Bert Koopman zei:Modellen die dat wel hebben kloppen dus niet.