revell jagdtiger 1/35

hallo allemaal

hierbij wat foto's van mijn jagdtiger, eerst excuses voor de foto's ik krijg het niet goed belicht, in het echt is hij iets donkerder dan hier.
De tiger is nog niet af hij komt in een diorama en het idee daarachter is het volgende, de tank komt in een verlaten uitvoering met jerrycans en benzinevaten en het moet erop lijken dat de bemanning hem in grote haast heeft verlaten en de tank word in deze staat aangetroffen door een sherman jumbo en een jeep met een aantal figuren erbij. het zal allemaal niet historisch correct zijn maar wat geeft dat, als je maar plezier in het bouwen hebt en dat heb ik met deze tiger zeker gehad. het was een zeer goed pakket, ik heb geen plamuur hoeven gebruiken alleen de roosters op het achterdek worden nog vervangen, er zitten gaten dicht ivm de lijm die eronder zit, anyhow hier de foto's en laat de opmerkingen goed of slecht maar komen 😛

Afbeelding001.jpg

Afbeelding002.jpg

Afbeelding003.jpg

Afbeelding004.jpg

Afbeelding005.jpg

het is zeker een bruut, maar het was een heerlijke kit om te bouwen, vind het alleen heel erg jammer dat de foto's zo verschrikkelijk slecht zijn. in het echt vind ik hem veel mooier en is de weathering veel subtieler, dit komt echt heel hard over

de basiskleur is van tamiya, desert yellow met dark yellow ongeveer 30/70 dit is daarna iets opgelicht met buff en matt flesh er zijn geen filters overgegaan alleen een wash met burned sienna, zoal dit beschreven stond in het faq book van MIG, chips zijn gedaan met een mix van panzer grey en hull red

Terug
Bovenaan