RC tanks 1/6 1/16

ik ben bezig met de organisatie van een bevrijdingsevenement
in Schijndel, en op zoek naar grootschalige RC tanks (zie link)
zijn deze in NL ook aanwezig?? wie zou deze graag willen
demonstreren?

m.vr.gr.

carli nelissen

www.mark-1-tank.co.uk

Hallo Carli,

Ik ben in het bezit van een 1:16 Sherman 105mm Howie, de full ops kit.
Aangezien ik in Gemert woon, zal dat eventuele demonstreren geen probleem zijn, tenzij de hele happening in m'n vakantie valt.
Laat het maar even weten,

Groeten, John

Hallo Carli,

Ik ben in bezit van een 1:16 Phershing Full options incl. Battle system en aan het bouwen aan King Tiger, ik woon in Moergestel en wil ook wel komen als ik weet wanneer het is en wat de bedoeling is. Als het interresant is kan ik nog wel meer mensen regelen die hier aan mee willen werken, laat het mij maar ff weten.

Groeten Hans.

Het evenement in Schijndel vindt plaats op 29 augustus 10.00-17.00 uur. Betreft een braderie met regionaal karakter en heeft dit jaar het thema
"bevrijding" (60-jarige herdenking). Er worden ca. 30.000 bezoekers
verwacht. Komen ca. 75 originele voertuigen en groot aantal
personen in originele oorlogskledij. De planning is dat we ook enkele
saluutschoten lossen met originele six-pack houwitsers. Officiële
herdenking met drums and pipes band etc.etc.
Voor mij de taak weggelegd om al het "groen" te mobiliseren.
Het zou leuk zijn als er wat met WW2 RC-tanks of andere WW2 voertuigen gedaan zou kunnen worden.
Zou diegene die interesse heeft dit even met een foto aan willen
geven via mail info@skinle.com. Ik neem dan rechtstreeks
contact met jullie op.

Groetjes
Carli

Big Scale Tanks

Ik heb momenteel twee 1:6 Tigers en een 1:6 Stuart. Een van de Tigers wordt waarschijnlijk verkocht, 😢 maar ik kan er toch maar een meenemen. Ik ben graag van de partij. Voor foto's kun je kijken op www.toysunlimited.nl onder het knopje Field of Armour. Als je foto's van mij wilt hebben stuur maar een mailtje dan krijg je wat detail foto's.

Groetjes,

Marcel

Carli,

Als je veel 1/16 modelbouwers met tanks bijeen wilt krijgen kan je het best even naar http://www.battletanksnederland.com kunnen gaan en daar even op het forum vragen.
Veel van de BTN mensen zijn al eerder in Schijndel geweest. Dat was een groot succes.

Terug
Bovenaan