Martin Visser
Lid van de TWENOT
- Interesses
- Shermans, Bustes
- Schalen
- 1:9
- 1:35
- 120 mm
Zoals sommige hebben kunnen lezen in het ANWB palen topic heb ik afgelopen SMC de prachtige RAM kangaroo van Fabio Sacchi gekregen. Ik ben hier super blij mee maar wou hem nog een extra Nederlands tintje geven.
Dankzij de papieren ANWB borden van Jan Coen is dat gelukt.
Je moet er even voor gaan zitten om ze mooi te krijgen maar dan heb je ook iets.
De beschrijving van Jan Coen zijn goed te volgen en je krijgt er een oefen paal bij.
Je moet wel de vouwranden bijwerken en uiteindelijk heb ik bijna al het blauw dun over geschilderd. Ik heb de paal met vernis ingespoten en met olie verf verweerd. Het papier absorbeert super snel en je kan helaas niet corrigeren.
De vleugels zijn vanwege de eigenschappen van papier niet super maar maken het wel af. Het uitsnijden is heel fijn en lukt matig
Uiteindelijk heb ik de vleugels geïmpregneerd met dunne seconden lijm en is alles opnieuw geschilderd met goud en brass.
Ik kan ze zeker aanraden al is een 3D geprinte vleugels wel beter/makkelijker
Hierbij de foto’s van het model en de ANWB paal

Dankzij de papieren ANWB borden van Jan Coen is dat gelukt.
Je moet er even voor gaan zitten om ze mooi te krijgen maar dan heb je ook iets.
De beschrijving van Jan Coen zijn goed te volgen en je krijgt er een oefen paal bij.
Je moet wel de vouwranden bijwerken en uiteindelijk heb ik bijna al het blauw dun over geschilderd. Ik heb de paal met vernis ingespoten en met olie verf verweerd. Het papier absorbeert super snel en je kan helaas niet corrigeren.
De vleugels zijn vanwege de eigenschappen van papier niet super maar maken het wel af. Het uitsnijden is heel fijn en lukt matig
Uiteindelijk heb ik de vleugels geïmpregneerd met dunne seconden lijm en is alles opnieuw geschilderd met goud en brass.
Ik kan ze zeker aanraden al is een 3D geprinte vleugels wel beter/makkelijker
Hierbij de foto’s van het model en de ANWB paal