Quad Gun Tractor, een oudje van Tamiya

Schalen
  1. Echte voertuigen
  2. 1:35
Nu bezig met
Goeie vraag..... volgende vraag..
Ik had sterk de behoefte aan wat simpel plakwerk en na de Morris bleef deze in m'n gedachten spoken...
1000003946.webp

De sprues zijn simpel, hebben weinig flash, meer wel een aardige naad. 1974 vintage!!
1000003947.webp

En stapje 1 klaar. De banden zijn stevig afgeragd met grof schuurpapier om slijtage te tonen. Ik ga de anderkant nog afplatten.
1000003948.webp

Laatst bewerkt:
Mijne is verdwenen helaas, maar ik had em in revell mat 14 (zand achtig) met zwarte mickey mouse oren, geverfd, want t was geen schilderen, met een kwast, maar kijk eens wat het me heeft gebracht!

En toen... toen zat'ie ineens zomaar in elkaar!
Lekker RUDD.... tot nog toe. De deuren en dakluikjes laat ik er effe uit. Heb nog niet bepaald wat ik ermee wil.
Voor een kitje van €14 niet slecht.
Een aanrader voor beginners. De details zijn alleszins acceptabel.
1000003949.webp

Jammer eigenlijk dat dit straks onzichtbaar is.
1000003950.webp

Misschien een simpel kitje, maar wel de nodige flesh en gietnaadjes te verwijderen om hem heel netjes te maken.

Kijk bv nog even naar de brandstoftanks. Die horen glad te zijn en de banden eromheen doorlopend zonder onderbrekingen.

(Ik vijl zo’n band, als het niet netjes recht gevijld kan worden, er geheel af en trek er een nieuw stripje omheen.)

Laatst bewerkt:
Een etssetje van eduard voegt ook veel toe en past in de prijsklasse, maar plezier is gegarandeerd, en zoals gezegd, hij is best wel goed

Misschien een simpel kitje, maar wel de nodige flesh en gietnaadjes te verwijderen om hem heel netjes te maken.
Flash viel mee, gietnaden wel, ja. En vaak op heel vervelende plaatsen.
Zie nu dat de binnenzijde van de banden niet goed uitgelijnd is.

Terug
Bovenaan