PZKW II - Figure added -

Dag, kon het vanavond niet laten om toch nog fff een ventje voor mijn rudd PZKW II te klussen. :duivel:

De pics zijn niet optima forma maar volgende week post ik wel betere + de Pzkw II erbij. :D

Panzer_II_commander_00.jpg


Is een Dragon ventje met een hoofdje van Hornet.

Ennu hiero komt tie dus in: http://www.circus.speedlinq.nl/Upload_pics/Pzkpw_II_01.jpg

K de massel & tot morgen.
Marcel.

banner-SMC.jpg
 
ennu marcel,

welk mannetje (of set) is de basis voor dit figuur, want ik wil eens een zwart uniform proberen, maar om er nou meteen een resin figuur op te verkloten...

ziet er gewoon goed uit, al vind ik de handschoenen niet erg opvallen. algeheel gewoon mooi, en hij gaat op de HD, omdat je zo mooi kunt zien welke technieken erop zijn verwerkt, en hoe dat heeft uitgepakt!

Timo
 
Hoi Marcel,

Dat is een figuur met karakter. Ziet er goed uit. Mooi ook de bedrading van zijn hoofdtelefoon. Prima.

Hoewel ik geen fan ben van drybrush technieken op figuren komt het goed over. De foto's zijn natuurlijk niet erg goed om werkelijk positieve kritiek te geven. De handschoenen zou ik in een grijze tint maken of echt leer. Grijs geeft nog enige break. Ook de riem kun je meer tussentinten geven. Vooral op de randen de bewuste highlights met wat oranje- achtige tinten zal zeker niet misstaan. In het midden wat zwart inmengen bij het bruin geeft de riem al gelijk een ander karakter. Dit breekt al het zwart.

Groet
 
Zeer goed Marcel!
Zowel de panzer als het figuur!!
Misschien zou je de volgende keer bij het figuur de highlights iets subtieler kunnen opbouwen door ze in meerdere dunne laagjes te schilderen, want volgens mij heb je het nu met een drybrush gedaan?
Toch ziet ook dat er zeker niet verkeerd uit!

mzzls
 
He mannu, bedankt. De foto's zijn nogal brak omdat het laat was en ikke moe enzo...
Het jasje is in den beginnen gedrybrushed & daarna zijn alle highlights geschilderd. Het komplete hoofdje is NIET gedrybrushed maar vanaf het begin geschilderd.
Naar de riem zal ik idd nog eens even goed kijken met het penseel weliswaar. :)
Na de nieuwe tweaks post ik wel wat betere foto's dan deze maar met deze kriteieken kan ik alweer goed vooruit.
Ennu Rob, kom nu eens naar die bouwavond hiero in het kei mooie Eintovu. :D Volgens mij heb ik je daar namelijk nog niet gezien.

Marsman:Lees voordat je hier op Twenot post fff de regels door enzo. http://www.twenot-forums.nl/viewtopic.php?t=18
Verder is het verplicht om hier je echte naam te gebruiken ipv een nickname zoals bv Pipodekloon. :)

K mannu thnx & de massel,

Marcel.
 
Eindelijk een figuur dat door het koepeltje van de Pz.II past. (Is dat ook de tamiya?) Ik bouw deze tank voor het Afrika Korps en de commandant van de Tristar tropical tank crew is iets te breed geschapen... Natuurlijk kan ik deze jongen niet gebruiken in Afrika (denk ik :huh: )

Nu, jouw figuur vind ik goed gelukt. Ik volg de rest inzake het accentueren van de handschoenen en riem. Wat is dat lijntje onder zijn rechteroog? (linkeroog op foto uiterst links)

groetjes,
Hendrik
 
Terug
Bovenaan