PzH 2000 NL [02-01]

Bas Hermsen

Lid van de TWENOT
Onder het mom van je moet toch wat te doen hebben tijdens je kerstvakantie heb ik de PzH 2000 van stal gehaald. Conclusie, Revell wil wel, maar ken net. Aan het model mankeer behoorlijk veel. Ik houd jullie nog even in spanning, want morgen volgen de eerste foto's.

Als eerste heb ik al het detail van de koepel verwijderd en een groot gedeelte van de romp. De vorm van het voertuig is goed te noemen, maar al het detail is onjuist. Lost van het feit dat veel detail soft is of te grof. Ik heb de koepel voorzien van een nieuwe toplaag om alles strak te krijgen. Een en ander moet nog worden geplamuurd. Ook mankeert er veel aan de romp, maar hier kom ik later op terug.

DSC01166.jpg

DSC01168.jpg

Ik vond je al zo stil de laatste tijd...volgens goed ingelichte bronnen zou je de muren van je nieuwe pandje aan het weatheren zijn, af en toe nuchter zijn en wat gaten vullen 8) maar nu zie ik gelukkig dat je toch wat leuks hebt gevonden en weet je het in no time weer om te toveren in een BasHermsenWitKit...het is weer ongelooflijk...
Waarom koop jij eigenlijk zo'n model...je hebt vast nog wel wat gipsplaat liggen...
Man, met jouw skills maak je zelfs daar nog een superstrakke panzerhaubitze van...
Waarom???? Omdat het kan!!!

En de titel? Vomag 2000!!!

Mazzel en fijne jaarwisseling

Martin: wat heb jij toch met Vomag? 😉 En omdat het kan ja 😀

en omdat er een nieuwe voorkant in moest 😉

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg