Printservice 3D prints?

Interesses
WWII Normandie, Market Garden, Ardennen offensief
Schalen
  1. 1:35
Dag,

Waarschijnlijk al eerder gevraagd maar kon niets recent hierover vinden;

Ik zou 3D bestanden willen laten printen omdat ik zelf geen 3D printer bezit. Zijn er Twenot leden die dit tegen betaling willen/kunnen?
Of zijn er (betaalbare) printservices binnen Nederland beschikbaar?

Groet,

Luc

Rob Tas kan jou daarmee helpen. Zie helemaal onderaan. Over ons

Goedemiddag, ik heb inmiddels van Rob Tas begrepen dat hij deze service helaas niet meer aanbiedt, is er wellicht iemand anders die voor mij diverse 3d delen zou willen printen? Het gaat om meerdere upgrade sets die ik via Jasper Breurs heb besteld.

Hoi Hilbert, het gaat dan om:
De Kodak onderdelen, de Diehl tracks voor de Leopard, de gehele Leopard set, de Fuchs set, de Centurion set en het stowage rek voor de Pantserhouwitzer 2000.
En eerlijk gezegd ben ik totaal niet thuis in hoe dit werkt, weet eigenlijk amper hoeveel onderdelen het is, stowage boxen voor de Kodiak bijvoorbeeld zijn 6 bestanden, zijn dat dan 6 onderdelen?

Het rek voor de pzh2000 is 1 bestand, de Leopard set 23, de leopard tracks 10, de centurionset 10, de fuchsset 19..

Hallo Bert,

Dat is aardig wat! Als het 6 bestanden zijn gaat het inderdaad om 6 onderdelen. Met name de tracks zijn al gauw twee printplaten vol. Met alle spullen zoals je benoemd kom je denk ik al gauw op 4 à 5 volle prints. Daar gaat ook wel wat resin in zitten.

Zullen we per PB verder even bespreken?

Hoi Hilbert, het gaat dan om:
De Kodak onderdelen, de Diehl tracks voor de Leopard, de gehele Leopard set, de Fuchs set, de Centurion set en het stowage rek voor de Pantserhouwitzer 2000.
En eerlijk gezegd ben ik totaal niet thuis in hoe dit werkt, weet eigenlijk amper hoeveel onderdelen het is, stowage boxen voor de Kodiak bijvoorbeeld zijn 6 bestanden, zijn dat dan 6 onderdelen?
Hallo Bert,

Om welke onderdelen gaat het hier voor de kodiak? Ik heb er ook 1 liggen, en daar klopt inderdaad niet veel van met de NL versie.

Peter, dit ging over de 3d onderdelen die Jasper Breurs op Cults aanbiedt, de stowage boxen die achtetop komen. Geen idee in hoeverre die onderdelen je een 100% acciraat model opleveren (dat heb ik nooit zo belangrijk gevonden), maar dat zou je wellicht op het forum kunnen vragen.

ik ben ook bij Rob Tas bezig geweest met Mammut radar onderdelen maar hij kreeg het niet voor elkaar

Laatst bewerkt:
Ik zou deze bunkergenerator willen 3D printen 1/35 heb geen tekeningen bij wie moet ik zijn

german-power-generator-wwii-01.webpgerman-power-generator-wwii-03.webp

Laatst bewerkt door een moderator:
tasmodelshop had 3 D service maar krijgt dingen niet voor elkaar

Goedemiddag, ik kan u van wellicht van dienst zijn. Ik beschik over filament en een resin printer voor fijne details. U kunt mij altijd een bericht sturen voor de mogelijkheden.

Mvg, Joran Riemersma

Terug
Bovenaan