- Interesses
- Nederlandse militaire voertuigen vanaf jaren zestig zowel in 1:1 als 1:35.
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- AMX-13/105mm, NEKAF-TOW groep, Centurion Mk5/2, Dodge WC54, YP408, VW T2a KMAR
Zaterdag 31 oktober is er weer een Plakdag in het Bevrijdingsmuseum Nieuwdorp. Een jaarlijkse terugkerend gebeuren van MCZ (Modelbouwcollectief Zeeland), IPMS Zuidwest en TWENOT Zuidwest. Is altijd gelijktijdig met de Mallardmars ter herdenking van de strijd om het Sloe. Veel geallieerd legermaterieel aanwezig om deelnemers van de mars te vervoeren.
Omdat er maximaal 29 modelbouwers kunnen meedoen en er vorig jaar mensen niet zijn gekomen waardoor anderen niet konden meedoen is mij nadrukkelijk verzocht tijdig na te gaan wie er vanuit TWENOT komt en dat die dan ook werkelijk komen (wij waren er trouwens allemaal vorig jaar).
Vrijdagavond is opbouwen en zaterdag na afloop is afbreken en opruimen. Ook daarbij wordt TWENOT geacht te helpen (afgelopen jaren gedroegen we ons teveel als gast kreeg ik in februari in Goes te horen). Ik ga vrijdag wel helpen.
👉 Graag dus even bij mij opgeven wie er komt plakken de 31e oktober
Omdat er maximaal 29 modelbouwers kunnen meedoen en er vorig jaar mensen niet zijn gekomen waardoor anderen niet konden meedoen is mij nadrukkelijk verzocht tijdig na te gaan wie er vanuit TWENOT komt en dat die dan ook werkelijk komen (wij waren er trouwens allemaal vorig jaar).
Vrijdagavond is opbouwen en zaterdag na afloop is afbreken en opruimen. Ook daarbij wordt TWENOT geacht te helpen (afgelopen jaren gedroegen we ons teveel als gast kreeg ik in februari in Goes te horen). Ik ga vrijdag wel helpen.
👉 Graag dus even bij mij opgeven wie er komt plakken de 31e oktober