[Peter v Dijk] DodgeWC-63 on hold...

Re: [Peter v Dijk] DodgeWC-63 ondergrond-update 27 augustus

He Peter,

Het ziet er voorlopig goed uit :!:
peter van dijk zei:
Dsc07325s_zps7a33a0f7.jpg

Nog even het voorbeeld erbij :
wc63snow_zps847d97f1.jpg

Dat hekje achter de bestuurder en bijrijder ; komt dat er nog bij of sla je dat over ? ( ... sorry ... had geen zin om dit terug te zoeken in de topic ... )

groet

Re: [Peter v Dijk] DodgeWC-63 ondergrond-update 27 augustus

Danke Johannes 😀 luie donder 😉
Dat hekje achter de bestuurder en bijrijder ; komt dat er nog bij of sla je dat over ?
komt er niet op want ik wilde heel graag een originele Dodge bouwen en Bert L. kon mij vertellen dat de Dodge op de foto
met een aan waarheid grenzende waarschijnlijkheid een na-oorlogs voertuig is, waarschijnlijk in particuliere dienst.

Waaraan is dat te zien ? :
Dat hek is nooit (officieel) gebruikt op de militaire uitvoeringen,
jerrycan houder(s) op rechter treeplank missen (op mijn model moeten ze er nog op),
black-out lamp mist,
2 markeringslampjes op de spatborden missen,
iets onder de grill zijn twee niet originele lampen te zien,
de lier mist terwijl de bumpers aangeven dat er daar wel 1 hoort te zitten (lierloze WC-62 heeft een bumper uit 1 stuk),
rugleuningen op de laadbak missen.

Eerst wilde ik (vanwege het na oorlogs karakter eigenlijk) afzien van deze fotobouw, maar omdat ik het
zo'n mooi plaatje vind, toch voor gekozen, maar dan wél met een getrouwe uitvoering van de Dodge uit de WW2 periode.

Gelieve na de smiley af te sluiten met een hekje...
mazzels! 😉

Dodge on hold...

Sorry beste kijkers, dit project is stil komen te staan. Een toelichting staat hier.

Dank voor de aandacht 🙂 en tot een volgende keer...

Groetje 😉
Peter

Wat ontzettend Jammer

Deze ,samen met de Sherman van Martin. waren absoluut mijn favorieten van deze FOC.

Er blijven nu wel heel weinig deelnemers over 🙁
zeker als je de beginlijst bekijkt......

greetz Ronald

Het komt vanzelf een keer af Peter, wat niet lukt moet je niet overhaasten, dat is zonde van het huidige resultaat en voor alles is een tijd ...

Vrolijke bouwgroet Johanna

Jammer dat deze even in de ijskast gaat, maar wel begrijpelijk.

Succes met je andere bouwsels. En deze zien we graag een andere keer af.

Ronald, Johanna en Martin bedankt voor de aardige reacties 😀

wat was, dat was...wat is, dat is...wat komt, dat komt en dat alles (of niets) in het oneindige NU

Happy Modelling
bravo_zpse8aefded.gif

deze animgif heeft nix met dit bericht van doen... past op dit moment het best bij Rammstein wat NU opstaat.. 😉
0015_zpsb2f26916.gif

Dat ziet er prima uit Peter, dat zeeschuim ziet er ook verrassend goed uit (ik heb dit jaar zelf dit spul gekweekt en was wat teleurgesteld over het eindresultaat). De deadline is eraf dus nu kun je je projectje in alle rust gaan afmaken 😉 .

Groet,

Arjan

Dank Arjan, zelf heb ik m'n plannen om zelf zeeschuim te kweken niet doorgezet.
Deze heb ik ooit van "Anita Decor" gekocht, een mediumgrote verpakking waar ik nog jaaaren mee toe kan...

Over die deadlines, vroegah werkte dat nogal 'ns goed, maar tegenwoordig helemaal niet...
We zullen het voltooien van één van m'n bouwsels vast nog beleven voor ik vliegtuigen ga bouwen 😱

groetsels 😉

Terug
Bovenaan