Bedankt mannen voor de reacties.
Eric, op alle foto's die ik ken, buiten die van het prototype, hadden metalen loopwielen vooraan,dat varieerde van 2 tot 4 per kant.
Danny, de tracks zijn zeer goed, weinig opkuiswerk en ze passen goed in elkaar, ik heb ze in éé keer samengekleefd en dan op de wielen gelegd zodat ze nog beweegbaar waren en toch samen bleven. Het achterste spanwiel zou ik ook pas voor het opleggen van de ketting aan de romp lijmen zodat je dat ook wat kunt bewegen om de ketting de juiste spanning en doorzak te geven. Als je recht uit de doos wilt bouwen zonder naar enige juistheid te gaan is dit wel een goede kit, maar als je wat anders wilt heb je ook veel te veranderen. Voor dit model, buiten de opbouw of kazemat, heeft Tristar hier zijn vroege Pz IV uitvoeringen in verwerkt hetgeen voor een laat oorlogs voertuig moet aangepast worden.
De mantel van het kanon heeft een verkeerde vorm,: te smal en de boord tot bovenaan is te breed.
Ik heb de wielen van Dragon gebruikt omdat in de kit rubber of vinyl bandjes zitten waar ik niet graag mee werk, vooral naar het schilderen en verweren toe.
Eddy