Panzer I Ausf.A (11/09) FINISHED!

Re: Panzer I Ausf.A (02/06)

He Maarten,

ik ben nu wat oude posts eens aan het nalopen en deze ziet er wel erg fijntjes uit hoor.
Complimenten! Ik zie een sokkeltje onder je Pz.I. Ga je ook een klein ondergrondje toevoegen?
j.w.stokkers zei:
Knap gedaan en veel bewondering van mijn kant!
Enne JW, tof dat je ook de vooruitgang van Maarten benoemd en ook zijn vermogen tot leren. Je bent vaak op een goede manier kritisch aanwezig, en om dan ook op deze manier te reageren voegt veel toe.

Groet, Martin

Re: Panzer I Ausf.A (02/06)

Hallo iedereen,

Hij is af! Ik had in eerste in instantie wilde plannen voor een vignette, maar dit liep niet helemaal zoals ik wilde. Dus ben ik maar gewoon een simpel ondergrondje gaan maken om de PZ1 mooi op te presenteren. Ondergrondje is gedaan met zand, plaaster, AK Interactive verf en graspolletjes van MiniNatur. Naamplaatje komt van de plaatselijke sportprijzenhandel.

Voor geïnteresseerden: ik zal hem meenemen naar de Brouwersdag in Gorinchem a.s. zaterdag en ESM in Nieuwegein de 26e oktober. De foto's zijn niet helemaal naar mijn zin, maar goed, soms moet je het maar gewoon laten zoals het is en doorgaan naar het volgende avontuur... 🤣

Maar goed, wat foto's:
x3s9ix.jpg

rh7pdy.jpg

s5zjg9.jpg

nnmwcp.jpg

15y682x.jpg

Dat was het! Tips en commentaar zijn welkom!

Groetjes,

Maarten

Ikzelf zit een beetje in een bouwdipje, ben op het moment meer bezig met school en andere hobby's dus ik kijk niet zo vaak meer op het forum. Maar hier wilde ik toch even op reageren; een prachtig eindresultaat Maarten! Mooi ondergrondje ook, leidt niet te veel af van de tank. Je modder/zand op de rupsen is wellicht wel wat te geel in vergelijking met het ondergrondje.

Greetz

Heej Maarten, prachtig resultaat heb je bereikt
bravo_zpse8aefded.gif
bravo_zpse8aefded.gif

Een heel fraaie Panzer I op een mooi stukje terrein....mooie sokkel eronder...
100 % vitrine exemplaar... hoe bewaar jij je modellen ?

groet'n 😉

Bedankt, mannen!

Ik heb een klein vitrinekastje waar ik wat in bewaar, maar ik heb ook twee mooie planken boven m'n bed waar het één ander staat. Ik hoop ooit nog eens een mooie geheel glazen vitrine kast aan te schaffen en deze aan de muur te hangen. Maar dat heeft nu nog geen prioriteit... 😉 🙄

Groetjes,

Maarten

Achja, een vitrinekast is ook geen garantie tegen stof... heb zelf een mooie grote met spotjes bovenin,
maar door de warmtecirculatie bouwt zich toch geleidelijk een laagje heel fijn stof op.

Kwam trouwens deze kast nog tegen op de Twenot rommelmarkt :vitrinekast

mazzelz 😀

Hi Maarten inderdaad een strak bakkie, de kleur met de blauwe waas vind ik authentiek. Inderdaad ff die rupsen fixen, maar dat is niet zo spannend. Tsja modellen stofvrij houden: een vitrinekast is inderdaad geen garantie voor 100% stofvrij. Dan zul je modellen in een glazen kistje die geheel afgesloten is moeten bewaren vrees ik. Maar een vitrinekast is wel OK, alleen moet je die periodiek wel ontstoffen dus, en ook ontdoen van aanslag die op het glas slaat, ook aan de binnenzijde. Ik doe dat ket spiritus of als het echt hardnekkig is met ammoniak.

Terug
Bovenaan