Panzer grenadier officer klaar

Hallo iedereen,

Het figuurtje is klaar, dus hier zijn de foto's. Het figuur is van Wolf, het sokkeltje van DMC design. Het grondwerk is een mix van acrylic texturing gel + witte houtlijm+ Mig pigmenten (Dark Mud en Russian earth) + Mig acrylic resin + zagemeel. Het boomstronkje is een stukje zoethout. Het struikje zijn PEblaadjes met een stammetje uit green stuff gesculpteerd. Alles is met acryl geschilderd.

Alle op- en aanmerkingen (ook over de kwaliteit van de foto) zijn meer dan welkom. Ik heb dus geprobeerd mijn camera met dezelfde instellingen te gebruiken als bij de buste, maar ik ben niet zeker.

Groetjes,

gino.

Algemeen beeld:

panzergren1.jpg

Voorkant:

panzergren2.jpg

Achterkant:

panzergren4.jpg

Zijkant:

panzergren5.jpg

Detail van de "begroeiing":

panzergren6.jpg

Je fotograferen gaat er in ieder geval op voorruit nu je schilderwerk nog 🙂 😉

Nee hoor ziet er goed uit G-man

Gr,
Ronald

Mooi figuur, mooi geschildert, daar geen opmerkingen over, maar ik zou die groene blaadjes met die gele nerven weghalen. Vindt ik er onnatuurlijk uitzien.
De rest van de ondergrond vindt ik wel goed gelukt.

Hoi Gino,

Heel mooi geschilderd figuurtje en dito ondergrond, al zijn die PE blaadjes er debet aan, het ziet er onnatuurlijk uit... Als deze van mij was (maar dat is het niet) dan zou ik die stronkjes met pe blaadjes door iets anders vervangen.

Maar voor de rest chapeau!

Groeten,
Hugo

Een mooi geheel hoor!

Persoonlijk vind ik de sokkel een tikje te zwaar. 3cm ipv 10 cm hoog vind ik mooier.

Terug
Bovenaan