panzer 4

beste modelbouwers

hier is mijn eerste diotje dan :!: 😛
het is nog niet af maar ik ben benieuwd wat jullie ervaren bouwers er van zeggen 😉
vandaar ook de naad aan de voorkant en de kleur van de ene track.
de figuren ben ik nu aan het schilderen.

en natuurlijk sta ik open voor tips en kritiek 😉

gr gert-jan

DSC00216.jpg

DSC00217.jpg

DSC00301.jpg

DSC00299.jpg

DSC00295.jpg

DSC00292.jpg

DSC00294.jpg

DSC00304.jpg

Ziet er goed uit! Tank is strak gebouwd, en de vegetatie vind ik zeer goed! Je hebt de basis kleur mooi gebroken, maar het zou nog wat spannender kunnen evenals de weg waar hij op staat. Maargoed, zoals je zei is dit je eerste dio, en dan is dit erg goed!

mzzls

bedankt voor jullie leuke reacties

@ all: ik moet hem idd nog weatheren maar het dio is ook nog niet af 🙄
ik ga ook nog wat gras pollen hier en daar plaatsen en ik ga de tank ook nog bewerken, ik vind het leuk dat jullie het tot nu toe geslaagd vinden.

@ bas: de bomen heb ik alsvolgd gemaakt, je neemt een door jou gecelecteerde boom wortel. die maak je in dit geval (kaal) dan haal je bij een modelbouw winkel een doosje zee schuim of filigraan takjes.
dan boor je een gaatje in de wortel steekt er een takje in met houd lijm enz.

als je dat gedaan heb kun je hem nog inspuiten met spuitlijm en een bladeren effeckt maken met strooisel, dan nog even airbrushen en klaar is bas 😉 😉 😀

Hoi Gert-Jan,

mooi spuitwerk op de Pnzr-4 !! Een mooi diootje, waar ik maar 2 dingen op aan te merken heb :
* Ik dacht dat de binnenkanten van de hatches ook panzergrijs werden meegespoten i.v.m. zichtbaarheid.
* Persoonlijk zou ik dit diootje als geheel in een grotere lijst laten wegvallen waarbij de randen van je dio wat verzorgder overkomt.

Good luck met de vorderingen 🙂

groet Frank

hoj frank,

ik heb nog zitten zoeken naar de kleur en volgens mij heb jij gelijk 😈 🙂
ik wist dat helemaal niet maar bedankt dan kan ik er wat aan doen ene de lijst komt ook hoor 😉

gr gj

Terug
Bovenaan