Panzer 4 C

Bas Hermsen

Lid van de TWENOT
Ff bezig geweest in fotoshop. Hier het resultaat. In deze foto's komt de Panzer 4 beter tot zijn recht dan de foto's van de FOC. Plankje en naamplaatje zijn gereed. Nog een kleine twee weken wachten en dan naar Euromilitaire 😀 Ik zal het model morgen nog naar de bouwavond brengen.

RIMG0098.jpg

RIMG0099.jpg

23123.jpg

Hé, ga je ook naar Euro? 😈
Buiten de, naar mijn smaak te lichte, basiskleur ziet hij er super uit Bas!
Morgen eens even goed bekijken 8)
Jan 🙂

Bas ,

een erg mooi plaatje zo, alleen jammer dat je Ausführung zonder H ertussen hebt geschreven. Dan het een zelfstandig naamwoord wat in Duits altijd een hoofdletter krijgt. Misschien kun je het nog veranderen. Good luck op Euromilitaire 🙂

groet frank

Hi Bas

Dat ziet er leuk uit !
Je grijs is komt misschien wat licht over maar vind het wel iets hebben . Doet me denken aan de Italiaanse stijl van schilderen.
Alleen die inpacts aan de zijkant storen me een beetje , maar dat is persoonlijke smaak.
Hoop hem binnenkort in het echt te zien !

Grtz

Kristof

Zoals in m'n eerste post ooit op deze vond ik toen het kleur al te licht

ik had gehoopt dat je met filters de kleur kon doen opleven

nu vind ik het persoonlijk niet geslaagd

mooie afwerking dat wel maar die kleur vind ik dus niet goed

ook had je naar mijn smaak iets meer kunnen doen met het onderstel, het lijkt nu wel alsof je je daar rap wou van afmaken, wat opgedroogde modder ofzo had niet misstaan

en idd jammer van de fout in je naamplaatje...ik zou zeggen als je enkel een naamplaatje op je base plaatst zorg er dan tenminste voor dat het correct is 😉

eindconclusie : een ooh en aah is het jammer genoeg niet !

cheers
Dom

Heren,

Bedankt voor jullie feedback!

De kleur is licht ja, ik vind het wel mooi staan. Historisch is het niet juist, dat klopt zeker. Het naamplaatje is al veranderd, mijn ma maakte mij er nog op attend 😀

@ Gert: Jan Peters en ik reizen mee met Richard Polderman, tot dan!

@ Dominique: Van de filters had ik meer verwacht, maar daar was de basiskleur toch te licht voor. Leuk leermoment!

Zoals je misschien wel weet ben ik niet zo'n fan van modder. Bij mijn 234/4 wordt dat geen echt succes 😳 Wat niet is kan nog komen... 😉

Groeten,

Bas

Mooi !

Mooi bleek tankje Bas, Regio (Extreem) Oost waardig 😀

Ik herken de hand van de meester hierin 😉

Laat ze maar lekker een poepie ruiken in Engeland (of is dat Groot Brittanië ?)

Succes over there,

Peter.

Terug
Bovenaan