Panzer 3 Ausf.J panzer div.Wiking,Russland 1943

Hoi Thierry, das een heel mooie Panzer-III man 😱

Ondergrondje komt nog? of wordt het 'n plankie...

2 puntjes die in mijn ogen mooier mogen :
Iets meer stoffigheid.
Kleur van het hout aan boord (krikblok, tools, kist) zou ik graag wat valer zien, beetje grijzig zegmaar.

Vrolijke Kerstgroet 😀
Peter

Erg knap model.
Ik zou er wat graag mijn naam inder willen zetten. 🙂

Ik kan mij herinneren dat ik ooit dacht, grijs is saai...
Mooi mooi mooi

wat is het hooi in de tracks?
Heb je het div kenteken zelf gespoten?

wel grappig jouw opmerking over de houten items,want een paar modellen geleden kreeg ik een opmerking dat de houten items juist wat "levendiger"zouden kunnen.
wat meer houtnerf en niet zo dull saai,grijsachtig..wie weet is het ook een kwestie van persoonlijke smaak.
maar ik weet dat het namaken van houten items enorm moeilijk is,juist vanwege de grote variatie in kleur en textuur.maar ik neem je punt weer mee in het volgende
model.
volgens mij is hij wel aardig stoffig..heb wat zitten experimenteren met de ak-interactive producten met voor mij wisselende resultaten en tevredenheid.
hoe gaat het trouwens met jouw Famo ? ik ben echt benieuwd hoe deze er straks gaat uitzien...ik vind de basis layout er erg goed uitzien.

Tja, dat hout, 't is niet goed of 't deugt niet hè? 😉 persoonlijke smaak telt zeker mee ja,
en de uitstraling doet bij deze Panzer zéker geen afbreuk aan het geheel hoor !
En mijn stoffige opmerking : bij nader inzien heb je de vervuiling toch wel mooi subtiel gedaan eigenlijk, niet teveel, noch te weinig.

M'n Famo..... is nog steeds numero uno op de agenda, maar het werken eraan wordt hede ten dage regelmatig afgewisseld met andere
modelbouwactiviteiten. Ben nu bijvoorbeeld aan het experimenteren met de haarlakchippingtechniek.
Ik wil dit voor maximaal chip-effect gaan toepassen, maar is ganz neu voor mij.
Erg leuk om te doen, maar gaat ten koste van bouwtijd......
ach ja, zoveel leuks te doen en dan moet ik tussendoor nog tijd uittrekken om te slapen ook...
Maar 2012 wordt het jaar van de Gentle Giant (is m'n voornemen in ieder geval 😉 )

Veel (bouw)plezier in 2012 en dat je vitrinekasten (en het fotoalbum alhier) mogen uitpuilen met je kunstwerken 😀

Peter

Terug
Bovenaan