Panther F

Interesses
Poppetjes
Schalen
  1. 1:16
  2. 1:35
Nu bezig met
1/35 vintage Verlinden.
Dag vrienden,

kijk voor de "in progress" foto's op:
www.lucklinkers.nl (onder NEWS of VEHICLES)

Luc Klinkers

pantf.jpg

Fraaie Panther en grondwerk, en de figuren zijn zoals gebruikelijk top!

Nu zitten de meeste heren gemoedelijk op/in de tank, alleen de heer met de verrekijker (oud modelletje, geen holle voorkant voor de lenzen?) ziet er gespannen uit en valt daardoor wat uit de toon... zou eventueel weg kunnen...?

Eric

Erg mooi weer Luc!
Niet alleen die figures maar ook de Panther vind ik erg tof.
Die rook heb je ook leuk gedaan. Wist niet dat ze doorzichtige Magic Sculpt hadden voor dit soort zaken. 🙂 🙂 🙂

Massel,
Marcel.

Luc, je kan natuurlijk heel vrij opereren met dit mooie model en een groot compliment dat je, ondanks de vrijheid die dit model geeft, heel mooi en subtiel gewerkt hebt zonder overdrijving. Mooi geheel, mooie setting en weer prima figuurwerk. Alles past en een goed totaalbeeld alleen jammer dat je vanaf bovenaf geen foto geplaatst hebt. De man die zit is wat aan het doen, denk kaart lezen??, maar komt niet helemaal tot z'n recht op deze manier. Anders dan natuurlijk als je hem in het echt mag zien maar ja wanneer zal dat zijn 😉 😉

JW

reactie

Dag vrienden,

bedankt voor jullie reacties. Voor alle duidelijkheid: alle figuren blijven gewoon op hun plaats. Bij de eerste beste gelegenheid zal ik dit katje live tonen.
Nogmaals bedankt voor jullie belangstelling.

Luc Klinkers

Luc,
Ge-wel-dig hoeveel leven jij altijd in je projecten weet te krijgen. Dat Panther oppervlak is echt doorleeft. Maar wat me deze keer ook weer opviel is de mooie ondergrond. Dat losliggende dingen in de grond zitten ipv er op liggen.

Prachtig weer.

Heel erg mooi, zowel de panther zelf als de bemanning,

Dit zou op het CC forum van ML ook niet misstaan 😉

Vind de figuur met verrekijker erg mooi. De setting geeft de indruk dat de bemanning ontspannen is en deze figuur als eerste iets verdachts opmerkt. Kortom het moment vlak voor de actie.

Mooi gedaan!

Supermooi gedaan!

Kan je een beetje je werkwijze omschrijven hoe je de tank in de omgeving laat zakken? Bij mij staat ze toch altijd bovenop de grond ipv erin gezakt..

groet
Oscar

Terug
Bovenaan