Panther Ausf. G Late production

Hoi,

Het is al een heel tijdje geleden dat ik hier nog eens wat gepost heb maar we hebben niet echt stil gestaan met bouwen.
Hier een paar foto's van mijn laatste bouw werk 😉
Hij is nu voor 95% afgebouwd dus het einde komt in zicht 🙂

DSC_0050.jpg

DSC_0044.jpg

DSC_0041.jpg

DSC_0036.jpg

Cheers,
André

Hoi Andre,

Je panther G ziet er netjes uit! Heb je al enig idee wat voor uitvoering hij gaat worden (eenheid/camo?)Ik ben momenteel met exact dezelfde kit bezig alleen ik heb nog een hele weg te gaan voordat hij klaar is 😉

Omdat het een befehls panther is moet je trouwens de opbergrekjes onder de cleaningrodtube niet vergeten aan te brengen!

groeten/Roger

Mooi werk André. Kijk wel even naar de gepantserde pot voor de sternantenne, die klopt niet, de isolator hoort er binnenin te vallen, niet er bovenop.
IMGP3296-vi.jpg

De voorbeeldfoto laat een Tiger II zien, maar het gaat om de pot 😉

Jan 🙂

Hoi Roger,

De panther die ik heb nagemaakt is er een die ze in Krefeld hebben achter gelaten.
Nu ben ik natuurlijk opzoek naar de eenheid en camo van deze panther.
Ze zegt dat hij alleen groen was maar als ik naar mijn ref. foto kijk vind in al zeker twee kleuren terug in de toren.
Dus nu weet ik niet goed welke kant ik uit moet 🙁

Cheers,
André

Hallo André,

Leuk om weer wat werk van je te zien!
Ziet er zeer goed uit. Leuk onderwerp ook wat nooit verveeld.
Heb je het specifieke torennummer? Misschien kunnen we je helpen aan meer foto's om de kleuren te achterhalen.

Groetjes en succes!!!

Hoi Andre, mooie Panther en strakke bouw! Herken ik her en der wat Griffon PE?! De Befehlspanther 001 (waarbij de middelst 0 iets kleiner is) achtergelaten bij Krefeld is met een hoogstwaarschijnlijkheid van 99,99% van PanzerLehr Division. Staat in een AFV editie 1 die door Chris Leeman gebouwd is maar heb aantal delen uitgeleend dus kan ik er nu even niet bijpakken.

Mooi thema Andre en blijf hem zeker volgen!!!

Gr. JW

@ Boris het is zo als J.W zegt de 001 chris leeman heeft de nummer 001 gebruikt maar je kan deze helaas niet zien op de ref. foto

@ J.W nee geen griffon, al de PE is van aber

Cheers,
André

Hoi Niels,

Met bouwen was ik niet gestopt, het kwam er gewoon niet van om te posten op de tal van forums 😉
Ik heb ondertussen ook al en PT-76 gebouw, deze staat ook nog te wachten op een kleurtje 😳

Cheers,
André

j.w.stokkers zei:
Staat in een AFV editie 1 die door Chris Leeman gebouwd is maar heb aantal delen uitgeleend dus kan ik er nu even niet bijpakken.

Hallo Andre,

Het is AFV no 16, het speciale Panther themablad. Moeilijk aan te komen, maar daar staat-ie inderdaad als bouwproject in. Zeker de moeite waard om het nummer te proberen te pakken te krijgen!

groeten,
Jan

Jan Kort zei:
j.w.stokkers zei:
Staat in een AFV editie 1 die door Chris Leeman gebouwd is maar heb aantal delen uitgeleend dus kan ik er nu even niet bijpakken.

Hallo Andre,

Het is AFV no 16, het speciale Panther themablad. Moeilijk aan te komen, maar daar staat-ie inderdaad als bouwproject in. Zeker de moeite waard om het nummer te proberen te pakken te krijgen!

groeten,
Jan

Hoi Jan,

Ik heb de panther van Chris Leeman zien staan op het net, maar ik heb mijn twijfels over de kleur.

http://www.hsgalleries.com/gallery04/pantherglatecl_1.htm

Op de ref. foto die ik heb kan je op de toren duidelijk twee kleuren herkennen.
Dus daarom dat ik twijfel over de kleur 🙁

Cheers,
André

Hoi allemaal,

Ook ik heb eens besloten voor me te wagen aan een klein diotje voor mijn panther.
Al moet ik zeggen dat de eerste stappen in deze wereld niet makelijk waren 😕
Wel ga ik er even bij zeggen dat het nog lang niet klaar is, zo ben ik momenteel nog aan het wachten op een stel bomen die ik besteld heb.
Ook moet ik het diotje nog voorzien van een kleine waterpartij.

DSC_0030.jpg

DSC_0018.jpg

DSC_0055.jpg

DSC_0059.jpg

Cheers,
André

Terug
Bovenaan