Panhard 178 AMD radioversie

Franse ICM figuren zijn nog niet af maar dit wordt ongeveer de opzet. De prijs/kwaliteit verhouding van deze ICM figuren is alleszins redelijk te noemen.

L32pgX1.jpg

Arjan

De prijs/kwaliteit verhouding van deze ICM figuren is alleszins redelijk te noemen
Aansluitend over de Ali figuren in een draad elders ben ik ook heel enthousiast over de ICM- en Miniart figuren, die wat mij betreft kunnen concurreren met duurdere resin figuren. Erg leuk setje, deze Fransen!

Ik ken van ICM verder alleen de Staf figuren die bij de Mercedes G4 zitten. Dat zijn ook prima figuren :

Ik ben nog maar even bezig geweest met de Miniart French tank crew figuren maar die vallen me toch wel wat tegen. De poses van Miniart zijn vaak goed maar je bent erg veel tijd kwijt met het verwijderen van gietnaden en andere ongerechtigheden.

Groet,

Arjan

ICM heeft zeker mooie figuren en voertuigen, hier ook goed te zien. Zelf ook de Panhard gebouwd voor een van de FOCs, dikke prima kit inderdaad🙂 . Bij Miniart schommelt de kwaliteit. De oudere kits van dat merk zijn zeker niet excellent wat geldt voor zowel de figuren als voertuigen. De oude T-70 kit en Totenkopf figuren set zijn bijvoorbeeld niet bijster goed. Ik vind van hun de accessoires kits wel zeer goed. Van ICM heb ik Duitse Sturmtruppen gemaakt, erg mooie figuren inderdaad die in de buurt van kunsthars komen. Qua prijs/kwaliteit ijzersterk iig.

Terug
Bovenaan