Pakhuis dio

Hallo Allen

In afwachting van de bestelde spullen voor mijn andere project een beetje aan het stoeien geweest hiermee

Wat vinden jullie er van ?

Met de gedachte dat men in die tijd veel witkalk gebruikte wou ik de muren aan de binnenzijde wit schilderen
maar is dit wel realistisch ?

Commentaar en tips zijn welkom 😀

Groet Richard

Re: Vraag Pakhuis

Richard

Ik denk dat je voor werkplaatsen en pakhuizen voor de binnenkant zeker wit kan gebruiken, er werd vroeger wat afgewit cq gekalk,en
woningen waren binnen meestal behangen.(op jutte)tenminste dat kan ik mij herinneren rond 1950.

Peter

Re: Vraag Pakhuis

Ziet er goed uit, maar ik heb toch wat moeite met het golfplaten dak.
Vind dat niet in de stijl van het gebouw.
Zou hier meer pannen of leisteen op verwachten.

Groet Bert

Dank voor jullie reactie en wil het dak veranderen is wellicht een optie zal eens op zoek gaan naar dakpannen.
Eerst een schuifdeur maken want het zwarte gedeelte ben ik zelf niet tevreden over.

Zit aan een houten schuifdeur die aan en rails hangt te denken.
Deur van hout maken is geen probleem maar nu wat verzinnen voor de rails en de ophanging van de deur.
Maar ook dat komt goed 😀

Groet Richard

maar nu wat verzinnen voor de rails en de ophanging van de deur

Messing of plastic u profieltje doet wonderen, twee wieltjes en beugels maken kind kan de was doen.

Groet Bert

HI Richard,

OK ziet er mooi uit. Bedenk wel dat het halfsteens verband voor WO2 betrekkelijk zeldzaam was. Ik weet niet wat de setting wordt, maar dat is nog wel iets om op te letten. Zie eerdere discussie hierover op http://www.twenot-forums.nl/viewtopic.php?f=3&t=32201

Mvg,

Vincent

Hoi Richard, ook hier foto's weg...
What;s up dude ?

groet 😉

Terug
Bovenaan