hallo,medebouwers
eindelijk weer een tankje klaar...
het is een toch wel oude kit van Tamiya uit 1974...
de t-34 met een zeldzame Turret. de zogenaamde"uralmash"turret.
de geschiedenis van deze tank hoef ik hier niet echt uit te leggen denk ik,sterker nog, ik denk dat meerdere mensen hier mij het precieze ervan zouden kunnen vertellen...
ik beperk me tot wat foto's
ik ben over mijn grote schroom wat betreft p.e heen gestapt en heb voor dit model 2 sets gebruikt.
1e part fenders +wat klein detail spul
2e aber grill
en een figuurtje van mig (1 van de 2) wat het model toch wat meer verhaal geeft....
al met al word een redelijk goedkope kit zo dus toch best prijzig..ik hoop dat het dat waard was?
van dit model heb ik weer een hoop geleerd,dingen die ik anders ga doen op ,ook een oud model van tamiya de t34/76 met produktie turret.
mischien kennen jullie die wel ook uit 1974 geloof ik...
maar dat komt ooit later weer eens..
lekker grof beschadigde fenders..
en wat gebruikt uiterlijk van de grill?
de foto's zijn weer in het erg kleine internet formaat,sorry ik ga dit jaar eens proberen de kwaliteit van de foto's wat omhoog te halen.
en m,n site weer eens wat te veranderen.
ik hoop dat het ergens op lijkt,groetjes thierry koorneef
eindelijk weer een tankje klaar...
het is een toch wel oude kit van Tamiya uit 1974...
de t-34 met een zeldzame Turret. de zogenaamde"uralmash"turret.
de geschiedenis van deze tank hoef ik hier niet echt uit te leggen denk ik,sterker nog, ik denk dat meerdere mensen hier mij het precieze ervan zouden kunnen vertellen...
ik beperk me tot wat foto's
ik ben over mijn grote schroom wat betreft p.e heen gestapt en heb voor dit model 2 sets gebruikt.
1e part fenders +wat klein detail spul
2e aber grill
en een figuurtje van mig (1 van de 2) wat het model toch wat meer verhaal geeft....
al met al word een redelijk goedkope kit zo dus toch best prijzig..ik hoop dat het dat waard was?
van dit model heb ik weer een hoop geleerd,dingen die ik anders ga doen op ,ook een oud model van tamiya de t34/76 met produktie turret.
mischien kennen jullie die wel ook uit 1974 geloof ik...
maar dat komt ooit later weer eens..
lekker grof beschadigde fenders..
en wat gebruikt uiterlijk van de grill?
de foto's zijn weer in het erg kleine internet formaat,sorry ik ga dit jaar eens proberen de kwaliteit van de foto's wat omhoog te halen.
en m,n site weer eens wat te veranderen.
ik hoop dat het ergens op lijkt,groetjes thierry koorneef