oud&nieuw in aanbouw

Hoi jongens

Tijd om weer eens wat te laten zien, zoals gewoonlijk weer wat klein grut 😀

torens01.jpg

torens02.jpg

De Pzr3 is in de beginfase van afronding, decals nog aflakken met matlak, rupsen toevoegen aan de achterkant, verdere verwering/washes en algehele afwerking nog te doen.

torens03.jpg

torens04.jpg

torens05.jpg

Een Russische Lend-Lease Stuart toren statisch hergebruikt in een verdedigingslinie, hier zoek ik nog een Russisch marine-infanterie figuur bij (mocht je het setje hebben van Italeri/Dragon...). Nog toe te voegen, prikkeldraad en een of andere aankleding om de boel wat te "onsoberen".

torens06.jpg

Een oude Tamiya Pzr2 toren die ongeveer 6x is hergebruikt maar nu dan in deze vorm de kust van Calais verdedigt (inspiratie van een foto uit een Concord boek). Moet ook nog afgewerkt worden.

gr. Jochem

He Jochem

allemaal erg leuk maar weet je ...en ik bedoel dit positief...ik denk dat je gewoonweg beter kan !!

ik vind alles nogal saai, eentonig van kleur, repetitief...

ik weet dat het mss niet je bedoeling is om erg vernieuwend voor de dag te komen en daar is niks mis mee natuurlijk maar toch mis ik dat extraatje...

cheers
Dom

Dominique Vanderschaeghe zei:
He Jochem

allemaal erg leuk maar weet je ...en ik bedoel dit positief...ik denk dat je gewoonweg beter kan !!

ik vind alles nogal saai, eentonig van kleur, repetitief...

ik weet dat het mss niet je bedoeling is om erg vernieuwend voor de dag te komen en daar is niks mis mee natuurlijk maar toch mis ik dat extraatje...

cheers
Dom

Hoi Dom

Ik begrijp wat je bedoelt, en je hebt grotendeels gelijk. De extra inzet gaat op dit moment naar een andere tak van modelbouw, deze kleine dingetjes vind ik leuk om (af) te maken aangezien ik ze al tijden en tijden heb liggen. Een ander ambitie-niveau zal zeker gehanteerd worden als ik weer zin heb om met mijn ontplofte StuG verder te gaan.

Hoe dan ook, er zijn toch weer 50 kijkers die nu allemaal op zoek zijn naar die marine-rus in hun voorraad.

tjow

Jochem

Hoi Jochem.
Het ziet er weer typisch "jochem" uit. Heel herkenbaar. Ik snap Dominque z'n kritiek ook wel. Het is allemaal wel heel vlak van kleur. Wat filters geven misschien net wat meer. Verder heb ik nog een leuke foto van een Pz2 koepel in Marseille. Niet gewoon geel maar met een aardig camo patroon. Als je interesse heb stuur ik hem wel ff door.
Grtz

PS Wanneer komt de flak 😕: 😕: 😕:

En nóg een oudje die langzaam vordert. Nog van alles aan te doen zoals is te zien, nog geen reden om er een nieuw topic aan vuil te maken dus. Wat grote dingen die nog moeten gebeuren, lak voor het water (nu matgroen), puin op het achterdek van de T34, algehele afronding van de T34, toevoegen stof aan het puin (uit styrofoam gesneden) etc etc.

t34dio01.jpg

t34dio03.jpg

t34dio04.jpg

Niels, die foto ontvang ik graag van je, ben benieuwd. Geen FlaK op korte termijn, heb net alle SP FlaKs afgerond ben ik bang.

groets

Jochem

devlin prinsen zei:
ik denk dat je de uitlaten nog wat roest moe geven

ik denk dat ie nog niet af is 😉

interessant werkstukje dit al vind ik de tank nu nog erg egaal van kleur en snap ik het dio niet goed...

is dit een gracht ? bunker ? huis ? of is het van alles iets ? ik zie eigenlijk geen echte duidelijke verwijzing naar iets, het is niet echt rommelig maar mist toch een lijn...

cheers
Dom

devlin prinsen zei:

interessant werkstukje dit al vind ik de tank nu nog erg egaal van kleur en snap ik het dio niet goed...

is dit een gracht ? bunker ? huis ? of is het van alles iets ? ik zie eigenlijk geen echte duidelijke verwijzing naar iets, het is niet echt rommelig maar mist toch een lijn...

cheers
Dom

Hehehe, het is een afwatering waar puin in is gevallen van een gebouw. Ik zie er niet echt een gebrek aan verhaal in, het ontbreekt misschien wel maar of het een gebrek is...

gr. J

Jochem Kleerebezem zei:
devlin prinsen zei:

cheers
Dom

Hehehe, het is een afwatering waar puin in is gevallen van een gebouw. Ik zie er niet echt een gebrek aan verhaal in, het ontbreekt misschien wel maar of het een gebrek is...

gr. J

dan weten we meteen al weer meer :!:
komt er water in ??

cheers
Dom

Terug
Bovenaan