Af! Oshkosh M1070+M1000 HETT met D9R

Dit model is af!
Werkelijk prachtige modellen Erik !! 😍👍

Er zou nog wel een beetje meer zand onder de wielen mogen... hier en daar lijkt deze heavy metal combo te zweven...

Laatst bewerkt:
Een trailer met zoiets zwaars lijkt gek genoeg te zweven, die banden deuken eigenlijk niks in. Geen idee waarom, maar dat weet erik vast wel, die is proffesioneel stuurwieldraaider, ik kijk er slechts naar

Ik vind m prachtig, die combinatie! Wat een werk, Erik!
Kun je het verfschema uitleggen? Ik ben erg nieuwsgierig hoe met name de Oshkosh aan zijn kleuren komt?
Ik zou zo denken dat ie een nieuwe motorkap heeft?

Groet, Tini

Zoals je zelf al zegt Tini een nieuwe motorkap die een andere kleur heeft en zo is het ook met de deuren en brandstof tank
In mijn referentie materiaal (M1070 en M911 HETT van David Doyle ) kom je diverse foto's tegen hierover
En het was gebruikelijk dat op verre missies als een wagen niet meer bruikbaar was er bijvoorbeeld een deur die nog goed was in een andere wagen gemonteerd
Dus het leek mij leuk om die variatie op het model toe te voegen

Prachtig gedaan en een indrukwekkend resultaat! Respect weer.

Toch ff meedenken: ben ik nou de enige die het plaatje met "Rolling Steel" vind afleiden?
Het model is van zich al prachtig. Het trekkendvoertuig heet Rollin Thunder en het bordje voegt niets toe toch?
En er mag (moet?) best iets anders zijn dat de aandacht opzuig: een figuurtje, een plantje, stukje afval (cola flesje) op straat, vangrail, vogeltje noem maar op.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan